Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:16

mnkortleve schreef:
Zoek Wij zijn niet makkelijk :o ;) :D al denken we van wel :') ach het is maar hoe je het bekijk ;)
Maar zonder gekheid, je paard is je lief en ik heb het hier door mijn gemakzucht al te vaak verkeerd zien gaan :o te veel vertrouwen terwijl dit het niet waard was. :(
Je wil gewoon goed voor je beestje iemand die er voor gaat en naar mijn idee begint dat op de grond en niet in het zadel, personen die terug reageren of ze hun rijkleding alvast aan moeten trekken dan weet ik vaak genoeg :+

Ik heb dat ook een keer gevraagd hoor, of ik mijn rijkleren aan moest doen of niet, want ik wist niet of het de bedoeling was dat ik ook al ging proefrijden enzo.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:19

Daar is ook niks mis mee, maar het is vaak de manier waarop het gevraagd word ;)

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:22

Ik heb wat andere foto's neergezet, sneeuwfoto's. Het helpt misschien als ze zien dat je dan ook nog wat kan doen :Y)

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:25

En ik moet zeggen dat ik het meer op prijs zou stellen dat iemand daar niet naar zou vragen en een rijbroek met schoenen aan trok en laarzen/chaps in de auto/fietstas zou hebben en af wacht wat ik voor stel.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:25

[***] schreef:
Ik heb wat andere foto's neergezet, sneeuwfoto's. Het helpt misschien als ze zien dat je dan ook nog wat kan doen :Y)

En waar staan die dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:36

Gewoon bij de advertentie. Waar zou ik ze anders zetten? :+

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:44

[***] schreef:
Gewoon bij de advertentie. Waar zou ik ze anders zetten? :+

En waar staat de advertentie dan?? mp, bokt, speurders, marktplaza, kapaza, marktnet etc :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:49

Gewoon hier op bokt (en op nog een ander forum, maar daar heb ik de foto's nog niet aangepast, moet eens kijken of dat kan :+ ). Ik zie markplaats & kapaza enzo niet meteen zitten, heb schrik voor de reacties :') Ik kijk daar wel voor advertenties, maar zelf plaatsen .. nah .. zo nodig is het niet :7

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 11:57

Zoek schreef:
Ik krijg nu per toeval twee reacties maar snap echt de frustratie want vanaf augustus vorig jaar hier geen enkele reactie...

nee echt?
ben je al zo lang op zoek? :oo
jeetje zeg... mag hopen dat dat hier niet gebeurd want ik ben bang dat hij dan verkocht moet worden ;(
hier heb je als bijrijder al een paar voordelen, de stallen worden gedaan, de paarden wrden gevoerd en in en uit de wei gezet/gehaald. dus in principe is het echt alleen voor het rijden :)
aan de andere kant, het poetsen etc hoor er natuurlijk bij, net als wassen en het vetten van het tuig...
maar in principe, krijg je 6 dagen de beschiking over een paard (tegen betaling off course) en mag je het in principe beschouen als je eigen zonder de echte nadelen van een eigen paard :o
je zou denken dat mensen er wel op zouden reageren... maar ja, we zijn pas een week op weg en hebben 1 reactie dus ik mag nog niet klagen :o

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 12:23

Ik vind 't een leuk ding M_D_H, maar ben er te groot, te bezet en te blut voor :')

Lukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:31

Ik ga zaterdag bij iemand kijken die een verzorger zoekt voor een kleine kudde Ijslanders, hoop ZO dat het dit keer wel doorgaat!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 16:32

Wat leuk, Ijsjes zijn vaak leuk om mee te werken :j

Lukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:44

Hhilde schreef:
Wat leuk, Ijsjes zijn vaak leuk om mee te werken :j

Ben niet erg bekend met het ras, maar de Ijslanders die ik ken zijn inderdaad hele leuke beestjes.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:29

Hhilde schreef:
Ik vind 't een leuk ding M_D_H, maar ben er te groot, te bezet en te blut voor :')

hij is ook heel erg leuk :))
maar ook ik ben er te druk voor... en ik ben te duur :+
vandaar dat ik nou iemand zoek die er verder mee kan :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:30

Kandor schreef:
Ik ga zaterdag bij iemand kijken die een verzorger zoekt voor een kleine kudde Ijslanders, hoop ZO dat het dit keer wel doorgaat!

Leuk! Meteen een hele kudde nog wel :Y)

Ik heb net gereageerd op een advertentie .. Heb geen idee of het wat kan zijn, omdat er ook weer het rijden in de advertentie staat, maar er staat ook dat ze heel graag wil bijleren (dus misschien dat andere dingen haar ook wel interessant lijken) dus wie weet :) Is de enige advertentie die ik tot nu toe gezien heb waarbij ik denk van "hier ga ik eens verder horen", bij de rest heb ik allemaal de advertentie meteen weer weggedaan :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 23:58

Ik ga morgen een briefje bij de supermarkt ophangen... Ik kan niet zoveel opschrijven dus eindigd het briefje met "bellen voor meer informatie". Ik ben benieuwd :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 00:03

ik heb op marktplaats maar een verscheidene advertenties af gemaild :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 08:53

M_D_H schreef:
Zoek schreef:
Ik krijg nu per toeval twee reacties maar snap echt de frustratie want vanaf augustus vorig jaar hier geen enkele reactie...

nee echt?
ben je al zo lang op zoek? :oo
jeetje zeg... mag hopen dat dat hier niet gebeurd want ik ben bang dat hij dan verkocht moet worden ;(
hier heb je als bijrijder al een paar voordelen, de stallen worden gedaan, de paarden wrden gevoerd en in en uit de wei gezet/gehaald. dus in principe is het echt alleen voor het rijden :)
aan de andere kant, het poetsen etc hoor er natuurlijk bij, net als wassen en het vetten van het tuig...
maar in principe, krijg je 6 dagen de beschiking over een paard (tegen betaling off course) en mag je het in principe beschouen als je eigen zonder de echte nadelen van een eigen paard :o
je zou denken dat mensen er wel op zouden reageren... maar ja, we zijn pas een week op weg en hebben 1 reactie dus ik mag nog niet klagen :o

Ja echt al zo lang bezig!!
En hier mogen ze ook iedere dag komen en doen wat ze willen, nu zijn het jonge paarden dus iedere dag rijden gaat nog niet maar wandelen en grondwerk mag allemaal, mesten doe ik en ik zou het fijn vinden als ze helpen maar het hoeft niet, ze worden ook buiten en binnen gezet, gevoerd, dus de zelfde voordelen.....en ik vraag geen vergoeding heb dit wel geprobeerd maar dan haken ze meteen af en ik krijg nu al geen reactie als ik dan ook nog eens geld zou vragen komt er helemaal geen hond op af!!

Dus ik wens je heel veel succes, hoop dat het bij jou sneller gaat!!

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:58

Nou mijn regelmatige bezoeken aan MP / boktmarkt levert tot op heden niets op.. er staan minstens 10-15 paarden die een bijrijder zoeken en dus 0,0 aan bijrijders die zich aanbieden.. zelfs de 12-14 jarige 'pennymeisjes' ontbreken.. Nu moet ik zeggen dat bij de meeste advertentie ook 'grof' geld gevraagd wordt (tussen de 75 en 125 euro p/m) en ik vraag niets.. echter nog geen enkele reactie de afgelopen twee weken.. ik hoop écht dat ik wat vind :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:06

ik heb net echt een reactie gehad die mijn dag heeft gemaakt vandaag :+ :') _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:12

Vertel?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:16

10 jarig meisje:
hoi, ik las net je advertentie en het lijkt mij heel leuk om je paard te gaan rijden. (tot dus ver niks aan de hand)
ik wil je paard graag uitbrengen op dressuur en springwedstrijden :D
omdat ik al 1,5 jaar rij, weet ik dat ik je paard heel goed zal rijden en dat we heel ver zullen komen op wedstrijden. omdat ik dus al zo lang rij en al zo goed rij ga ik dan ook niet voor je paard betalen, want ik maak hem beter dan dat hij nu is.
Groetjes B.

euhm ja...
tuurlijk :') _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:19

Ahum, ja dat is idd best lachwekkend, hihi :))

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:19

M_D_H schreef:
10 jarig meisje:
hoi, ik las net je advertentie en het lijkt mij heel leuk om je paard te gaan rijden. (tot dus ver niks aan de hand)
omdat ik al 1,5 jaar rij, weet ik dat ik je paard heel goed zal rijden en dat we heel ver zullen komen op wedstrijden. omdat ik dus al zo lang rij en al zo goed rij ga ik dan ook niet voor je paard betalen, want ik maak hem beter dan dat hij nu is.
Groetjes B.

euhm ja...

hahahaha seriously? eigenlijk moet je dat soort kids gewoon moeten laten komen, 10 minuten erop en dan aan de hand van directe voorbeelden het verschil uitleggen tussen managerijden en 'echt' rijden....
wat een arrogantie :wow:
Ik heb dan altijd zoiets van kom maar bewijzen dan! :Y)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:26

RGBrink schreef:
M_D_H schreef:
10 jarig meisje:
Groetjes B.

euhm ja...

hahahaha seriously? eigenlijk moet je dat soort kids gewoon moeten laten komen, 10 minuten erop en dan aan de hand van directe voorbeelden het verschil uitleggen tussen managerijden en 'echt' rijden....
wat een arrogantie :wow:
Ik heb dan altijd zoiets van kom maar bewijzen dan! :Y)

serieus :)
dus heb haar vriendelijk verteld dat wij echt op zoek zijn naar iemand die iets ouder is, iets meer ervaring heeft en die er wel voor wilt betalen :)
en dat wij bovendien niet op zoek zijn naar een trainer, want daarom rij ik hem nu :+