Toen ik al deze verhalen zag moest ik ook even reageren!
Ikzelf ben pas een paar maanden opzoek naar een verzorgpaard. Eerst vond ik het eng en geen goed idee om langs de deuren te gaan. Ik heb toen nette briefjes gescheren en overal in de brievenbus van mensen Gestopt waarvan ik dacht dat ze paarden hebbben. Na weken te hebben gewacht een geen antwoord te hebben gekregen heb ik toch besloten om meer actie te gaan ondernemen.
Ik had bij iemand aangebeld maar daar werd ik meteen afgewezen, ik was zeer teleurgesteld! Ik heb toen zelf niet veel actie meer ondernomen. Mijn vriedin is wel nog gaan rondvragen bij haar familie en vrienden. Daar kwamen uiteindelijk 2 adressen uit, maar helaas ging dat ook niet door, alle twee de eigenaren vonden het teveel verantwoordelijkheid.
In het weekend ben ik weer rond gaan fietsen opzoek naar adressjes.
Uiteindelijk heb ik er een paar gevonden en heb vandaag aangebeld bij diegene die mij het meest aansprak. Ik kreeg een man aan de deur en hij was zeer aardig! Hij vroeg mijn gegevens en zou het overleggen met zijn vriendin (van haar was het paard). Net in de avond heb ik een appje gekregen van zij vriendin! Ze had al een verzorgster maar vroeg of ik het wel leuk vond om te komen borstelen, ze wou dan ook afspraken maken! Rijden en zo zit er helaas niet bij maar misschien als ik daar langer ben komt het nog wel!
Ik ben hartstikke blij dat ik eindelijk een adress heb waar ik mag komen helpen. Zaterdag middag ga ik daar nog naar toe met mijn ouders zodat die ook weten waar ik rond hang, oom al gaat het op het begin alleen om borstelen
Ik hoop dat jullie iets aan dit lange verhaal hebben!!!