Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miramii schreef:Ach dat is balen Germie! Maar kan natuurlijk gebeuren.. hebben jullie nog wat afgesproken?
Posh schreef:De afgelopen 5 jaar heb ik zo'n 7 bijrijdsters/verzorgers/stalhulpen versleten. Weet niet of ik nou rare types aantrek of dat ze hier knettergek worden maar leuk is anders.
=
Eloya schreef:Vraagje,
Ik ben elke maand 1 weekend bij mijn vader in Enschede, hier heb ik amper contacten en zit ik altijd alleen binnen. nu hebben ze een nieuw huis gekocht wat meer in een omgeving waar paarden staan.
Ik zou hier dus opzoek willen naar een adresje om in dat weekend met paarden bezig te kunnen zijn, niet perse rijden, poetsen of grondwerken NH (lijkt mij erg leuk om te leren)
Maar ik kan dus maar 1x in de 4 weken een weekend, later tussendoor ook wel die kant op met mijn studenten ov maar heb in Raalte 2 leasepaarden
Even concreet
1x in de 4 weken een weekend beschikbaar
Rijden absoluut geen must, contact met de paarden wel
Iets leren zou ik ook erg leuk vinden maar geen must
Kleine bijdrage in overleg mogelijk
Wat zouden jullie hier van vinden? Teveel gedoe of wel een mogelijkheid
Damelza schreef:Ik heb een vraagje. Ik ben eigenlijk opzoek naar een paard die ik wekelijks op springles mee mag nemen. En wellicht ook uitbrengen maar dat is geen must
Onbegonnen zaak of wellicht wel mogelijk?