Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Geryon schreef:Ik zou dat als eigenaar echt niet vragen! Nu kennen wij maar 1 kant van het verhaal, maar oneerlijk klinkt het wel..
Anke schreef:Of je betaalt dus achteraf. Dus nu betalen is van december.
Zou gewoon aangeven dat je niet snapt waarom je deze maand moet betalen. Wellicht komt dan een logische reactie.
Lid vd rijdvereniging gaat hier altijd vooraf.
Als iemand begin vd maand of halverwege stopt. Is deze dat maandbedrag ook kwijt.
veranadautje schreef:mailow schreef:Ik meld me even hier.Ik heb net een berichtje gekregen dat ik mag komen kijken bij een jonge, brave ruin. Echter heb ik al een paar jaar niet gereden door omstandigheden helaas. Dit heb ik ook eerlijk vermeld in mijn bericht en ook aangegeven dat ik bereid ben veel te investeren in goede begeleiding (les).
Nu vroeg ik mij af of jullie nog tips hebben als je een lange tijd niet gereden hebt? Voor mijn gevoel kan ik het absoluut niet verleerd zijn, omdat ik vroeger 4 - 6x per week reed. Maar een beetje spannend is het wel.
heej lang niet gesproken.
Kom je toch een x tje bij mij rijden
Quanneh schreef:Dat klopt paarden987, er staan best vaak advertenties op Marktplaats!
Hier nog steeds druk aan het zoeken! Mocht iemand toevallig tips/ideetjes hebben omg. Amersfoort, ik hou me aanbevolen