Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roosje01 schreef:Tis ook mijn persoonlijke mening. ik zou liever die €200 sparen om in de toekomst een eigen paard te kopen, en een potje achter de hand te hebben. Als jij dat ervoor over hebt moet je het zeker doen. Als je dan ook werkelijk alle vrijheid hebt en het paard als eigen mag beschouwen is het een mooie kans.
mailow schreef:Ik meld me even hier.Ik heb net een berichtje gekregen dat ik mag komen kijken bij een jonge, brave ruin. Echter heb ik al een paar jaar niet gereden door omstandigheden helaas. Dit heb ik ook eerlijk vermeld in mijn bericht en ook aangegeven dat ik bereid ben veel te investeren in goede begeleiding (les).
Nu vroeg ik mij af of jullie nog tips hebben als je een lange tijd niet gereden hebt? Voor mijn gevoel kan ik het absoluut niet verleerd zijn, omdat ik vroeger 4 - 6x per week reed. Maar een beetje spannend is het wel.
Anke schreef:Zou eerst kijken of het in de buurt is en dan pas verder contact.
Als er maar goede begeleiding is, komt het wel goed.
mailow schreef:Ik meld me even hier.Ik heb net een berichtje gekregen dat ik mag komen kijken bij een jonge, brave ruin. Echter heb ik al een paar jaar niet gereden door omstandigheden helaas. Dit heb ik ook eerlijk vermeld in mijn bericht en ook aangegeven dat ik bereid ben veel te investeren in goede begeleiding (les).
Nu vroeg ik mij af of jullie nog tips hebben als je een lange tijd niet gereden hebt? Voor mijn gevoel kan ik het absoluut niet verleerd zijn, omdat ik vroeger 4 - 6x per week reed. Maar een beetje spannend is het wel.
Amira_ schreef:In overleg met de eigenaar toch besloten dat is waarschijnlijk ga stoppen, de klik is er tussen ons onder het zadel niet. Ik kwam om bij te rijden maar van dat rijden komt dus niks meer. Blijf wel zn stal doen en soms longeren tot ze iemand anders heeft waarschijnlijk. Heel jammer, want de pony zelf is echt leukDus als iemand nog iets zoekt in Heerhugowaard..!