11jarige die zeggen dat je niet meer op je eigen pony mag rijden omdat ze hem voor zichzelf alleen willen, 13-jarige die verwachten dat je een andere auto (C1, dus kan niets trekken) en een trailer koopt omdat ze op wedstrijd willen en dan ook nog elke keer chauffeur speelt en maar vrij neemt op je werk als het hun uitkomt, andere eisen bepaalde zadels, dingen die ze per se mogen doen (heb er 1 gehad die over bezemstelen en voertonnen wilde springen :S niet aan veiligheid denken, maar aan wat ze willen)...
Ik ben 10-15 jaar ouder dan die mensen. Heb 15 jaar een verzorgpaard gehad, waar ik dag en nacht voor klaar stond als de eigenaar een keer niet kon. Dankbaar, blij met wat ik had etc. Dingen eisen kwam niet eens in me op.
Maarja.. Denk dat het dat vooral is... Mensen die zichzelf overschatten en vanalles willen en dat ook zeggen... En als je het niet doet, dan zoeken ze verder in de hoop dat... (en het erge is... dan komen de ouders om van al het gezeik af te zijn aanzetten met een eigen paard, terwijl voor wekelijks lessen geen geld was