Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilsevdberg schreef:Heey, mag ik me hier melden?
Ik ben Ilse en ik ben 15 jaar oud en ik woon in Zwolle. ik rijd iets langer als 8 jaar nu. Ik heb al wel een aantal vzp's gehad, maar ik had geen klik met de pony's / eigenaren. Ik ben niet echt op zoek, maar als er een keertje een vzp op mn pad komt zou dat wel leuk zijn, als de klik er is.
Ik zal zo nu en dan wat reageren en voornamelijk meelezen.
Groetjes
Geryon schreef:Paard dat misschien iets zou zijn, staat op een andere stal dan ik dacht. Hier ook nog steeds op zoek dus! Wil het eerst op de voor mij bekende stallen proberen.
Dat je nog niets gevonden hebt joh iloveiwan, heb je ermee staan dat het je niet per se om het rijden gaat?
Muffelpuf schreef:Hoii ik meld me even!
Ik ben een tijdje aan het rondkijken voor een bijrijdpaard en had een paar dagen geleden toevallig een advertentie gezien van een sport leaseaard, dan mag je in principe elke dag komen, lessen nemen, wedstrijden etc. dus eigenlijk een beetje je "eigen" paard denk ik.. Maar de prijs is wel 200 euro. Het lijkt me wel super leuk maar wat vinden jullie? Vinden jullie het een goede verhouding, dus doen, of is het te duur, niet doen?
Muffelpuf schreef:Hoii ik meld me even!
Ik ben een tijdje aan het rondkijken voor een bijrijdpaard en had een paar dagen geleden toevallig een advertentie gezien van een sport leaseaard, dan mag je in principe elke dag komen, lessen nemen, wedstrijden etc. dus eigenlijk een beetje je "eigen" paard denk ik.. Maar de prijs is wel 200 euro. Het lijkt me wel super leuk maar wat vinden jullie? Vinden jullie het een goede verhouding, dus doen, of is het te duur, niet doen?
Roosje01 schreef:wow dat is wel veel geld dan zou ik liever investeren in een eigen paard.
Femm_k schreef:[VVDD] Bijrijdpaard gevonden, kon het niet beter treffen!![]()
![]()
Sorry moest het even kwijt. Dus een tip van mij: soms zelf even de stoute schoenen aantrekken en eigenaren benaderen (wel netjes blijven en niet opdringerig worden!).
AlwaysH schreef:lienieminie schreef:Tot welke leeftijd rijden jullie op je verzorgpony/paard? Die van mij is namelijk in april 20 en ik weet nooit echt met welke leeftijd een paard ongeveer met pensioen gaat (niet dat dat uitmaakt maar was gewoon benieuwd)
Hangt van je paard zelf af;)