Robin__ schreef:Tjah, het ging de laatste tijd er goed met paardrijden, mag het ook wel weer at minder gaan denk ik zo
Heb bijgelezen, maar ik zeg niks
Tja.. het kan niet altijd goed gaan he..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robin__ schreef:Tjah, het ging de laatste tijd er goed met paardrijden, mag het ook wel weer at minder gaan denk ik zo
Heb bijgelezen, maar ik zeg niks
Mango_ schreef:Ier schreef:
Kan ik me iets bij voorstellen, mooie reden om n x nr mij toe te komen
en dan nr Dronten te hopse
Jaa, en gelijk langs mij te komen.
Lientjee schreef:whahaa, met bio vandaag, ook helemaal lol. We zijn nu dus in het hoofdstuk over sex enzo... En ging het over condooms, de pil, spiraaltje en nog wat van die dingen.
Haha, die meneer is echt zo grappig, had ie een hele koffer vol met condooms en al die dingen, en zei hij dat ie dat altijd mee op vakantie nam, en toen had ik zo'n condoom helemaal vol water gedaan.. Woow dies groot joh..!Whaha, heel de klas lag helemaal dubbel, want was ie zo aan het vetellen: Ja, de buschauffeur wilde me koffer controleren. Dus toen pakte hij er zo'n nep penis uit, en ging ie zo uitleggen dat dat z'n microfoon was, zo'n ding om een spiraaltje mee in te doen was z'n hengel, zo'n vrouwencondoom was de vuilniszak en zo'n ander ding voor in je poedersuiker was z'n hoedje en zette hij op z'n hoofd.. Whahaha, was echt lol
Citaat:Miepjes, PB me een foto van jezelf voor pagina 425
Ik heb al van:
Lientjee
Sylleke
lilykasmir
Annn
meliaforever
Shaar
felies_xx
rafaela
Robin__
Ier
dessie
irismacho
Olympia
Anora
Miiessy
Jen_2oo6
Pattypaard
veronalover
dinniej
Robin__ schreef:Liiiiiiiiiiiiiieeennnnn!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Annn schreef:whahha
[***] geen last gehad van die ontspoorde trein met det ov ?