Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anke schreef:Vriendinnetjes. Ik heb ze bij huis staan en vind het niet fijn als er hier zomaar vreemde mensen achterom lopen.
Op een pensionstal is het wat anders.
En meenemen is wat anders dan erop laten.
Hierboven ook al genoemd. Stiekem anderen erop laten.
miramii schreef:Ik ben nog altijd pro-bellen! Bel ze op en vraag om duidelijkheid, dan weet je direct waar je aan toe bent. Ik snap dat enthousiasme belangrijk is, maar het zou ook kunnen dat ze onzeker zijn of ze zich niet opdringen o.i.d.
miramii schreef:Ik ben nog altijd pro-bellen! Bel ze op en vraag om duidelijkheid, dan weet je direct waar je aan toe bent. Ik snap dat enthousiasme belangrijk is, maar het zou ook kunnen dat ze onzeker zijn of ze zich niet opdringen o.i.d.
germie schreef:Ik zit in dubio, weer een advertentie plaatsen of het maar laten rusten? Heb vandaag 20 minuten gereden, ik weet dat m'n paard nu snel in conditie achteruit zal gaan omdat ik weinig rij, maar aan de andere kant, paard staat overdag gewoon lekker buiten, dus komt niets te kort. Het is alleen wel zonde van het paard die zo nog als leerpaard weer de sport in zou kunnen.
Alicia2u schreef:Je woont wel in de buurt. Waar staat je paard?Ik moet even mijn frustratie luchten...
Hier lijkt het onmogelijk om iemand te vinden. Omdat ik zwanger ben en ik normaal alles zelf doe ben ik echt op tijd begonnen met zoeken (toen ik 8 weken was). Marktplaats, facebook, briefjes in de supermarkt en rondvragen en laten rondvragen. Het heeft twee reacties opgeleverd: een meisje waarmee het echt niet klikte met mijn pony en een ander meisje wat hardstikke goed ging, maar wat een week later haar been op 2 plaatsen brak en moet revalideren.
Inmiddels ben ik 20 weken en heb ik een instabiel bekken, waardoor zwaar tillen er echt niet meer in zit, laat staan rijden. We hebben nog steeds niemand gevonden. Of het nu het seizoen is, of de regio; ik weet het niet. Ondertussen zijn mijn beestjes uit conditie en lost mijn (niet zo paardengekke, maar super lieve) familie het zware werk op. Ik had het me toch wel anders voorgesteld. Wat is er de afgelopen 15 jaar toch zo veranderd?