Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amira_ schreef:Weet niet of het hier hoort, maar ik zit er een beetje mee of ik zal stoppen met mijn bijrijdpony of niet. Sinds 2 maanden is hij verhuisd naar een andere stal en in die tijd heb ik denk ik 2/3 keer gereden. Ik betaal dus nu 50 euro per maand om z'n stal uit te mesten en te longeren. Ik rij niet omdat hij er simpelweg áltijd vandoor gaat.
Toen ik begon was mij verteld dat hij bomproef is. Dat was echt precies wat ik zocht want ik was een beetje het vertrouwen in de paarden en in mezelf kwijt geraakt. Nu was hij in het begin echt superbraaf, maar vooral sinds hij op deze stal staat is het heel erg veranderd. Het rijden vind ik eng en niet leuk meer omdat hij er op een gegeven moment toch wel vandoor gaat. De pony zelf vind ik verder echt heel leuk, maar ik zou ook heel graag weer willen rijden. Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Femm_k schreef:@Maaike, ja dat denk ik ook idd. De meeste paarden staan hier aan huis en dan is vervoer wel handig. (Mooi verzorgpaard heb je trouwens!)
Roosje01 schreef:Ik heb helaas nog geen reacties gekregen. En ben toch ook wat ouder, denk dat het zit in het feit dat ik geen bijdrage kan betalen