Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frozenstar schreef:Gaat een beetje lastig als het topic altijd vol gegooid wordt met foto's.. dan vraag je om tips/commentaar hoe je het ook wilt noemen.Dan laten jullie het toch? Jullie gaan er ook weer op in.
Tips die niet aangenomen worden, jammer dan, moeten ze het toch zelf weten? Maar persoonlijk worden. Nee sorry, gaat nergens over.
hooiii schreef:Dobbel neem me niet kwalijk maar ik heb absoluut niks gezegt dat Ier alles fout doet.Maar als er een tip word gegeven kan je ook denken jij je zin ik zeg ja maar doe toch op me eigen manier.
maar ga dan niet gelijk in de aanval!
Als er ook niet word gezegt dat die fotos op vreemd terrein zijn gemaakt dan denken mensen vaak makkelijker.Als ze had vertelt op vreemd terrein zullen ze vast wel begrepen hebben
smurffie schreef:Wat zou ik niet aankunnen? ik heb hier niemand een mening gegevenben enkel voo rmijn eigen uitgekomen.
ten 2e dan hierbij mijn excuus dat ik dat gezegt hebdan steekt dat dus anders in elkaar dan ik begrepen had
Ik neem je exuses aan hoor
Ik ben niet beter dan ier ow nee dat zeg ik nergensik zeg enkel dat zij niet met haar commentaar om kan gaan
terwijl ze het wel op andere kan geven
![]()
Kan ik ook niet over mee praten, ik heb enkel geregageerd over mijn paard wat net onder het zadel is, en dat doet ier super, en kan je niet een top dressuurmatig paard verwachten, heeft niets met ier en haar verleden te maken, ik ben dus ook hier begonnen.
Ik ben wel een haartje beter jazeg ik nu. want IK kan mijn commentaar aan en laat ze banketstaaf
wil je weten wat ik over me heen heb gekregen na die ongelukken? nadat ik mijn pony verkopen wilde? raad is : het commentaar dat ik een dierenmishandelaar was. dat ik egoisties was dat ik haar hielt. en ook van ier dr kant af moest ik de vraag krijgen of het eerlijk was tegenover pebbels
![]()
wat ier en jij voor die tijd hebben gehad geen idee, kan er me dus niet inmengen, als je een link hebt graag zou het willen zien.
raad is hoe ik ze terug pak? negeren die handel. en als ik met mijn paardje weer erboven op ben. zal ik ze eens overdonderen met foto'sen weet je wat het leuke is. mijn paardje loopt ondertussen al weer PRIMA voor mij
rustig en ontspannen. En god wat ben ik een dierenmishandelaar
ze begint vrolijk te hinneken zodra ik binnenkom
ze zal toch ZO'N HEKEL aan me hebben hea!
Meid groot gelijk
En raad nog eensfoto's? die kent bokt niet van mij
omdat ik weet dat ik dan commentaar krijg waar ik niks aan heb omdat het dier nog niet loopt waar het moet maar ik dr daar wel krijg
ik wacht dan met foto's plaatsen
Jammer, ik ben toch wel benieuwd en geloof me ik kan er dus prima doorheen kijken, mits het verhaal erachter he.
kijk dit topic eens doorhoevaak ier foto's plaatst. in het begin zei ik er heel lief en grappig iets positiefs over, na ene tijdje was er geen tekst meer te zien tussen al die foto's door
moet je dan alsmaar positief blijven? ikke niet hoor
Ik denk dan altijd maar in topics waar ik kom, als ik het zat ben die fotos, ik zeg dan gewoon niets op de fotos, als iedereeen dat doet is het al gauw duidelijk dat er teveel fotos geplaats wordt. maar dit maal begon je positief, ann was negatief, IK ga er op in, waarover in EENS jullie allemaal in de aanval gingen, ik denk dan DOE het direct en niet waarneer iemand begint enz enz. dat ier nu voor mij opkwam is lochies in DIT geval, oude gevallen geen idee kan ik niet over mee praten, misschien is ier inderdaad te onaardig met commentaar, maar dit maal ben IK dus begonnen, en krijg nu het idee dat het meeschoppen is, en dat is imo jammer en slecht voor je eigenwaarde, ik zou daar nooit aan meedoen erg zonde.
smurffie schreef:Dobbel , Ier & Frozenstar
als jullie het zo goed weten rot dan een eind op