[HK] Miepjes nr 12!: Alle gekken op een hoopje MIEPMIEEEPP!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

Re: [HK] Miepjes nr 12!: Alle gekken op een hoopje MIEPMIEEEPP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:38

Zoals Ier nu aangeeft, en al eerder aangaf. Is dat zij het niet belangrijk vind dat ze achterhand er nog niet goed onder is. Dat kómt wel. Eerst goed op zijn beentjes laten lopen. Dus dat hééft ze al aangegeven.. en als ze dan betweter wordt genoemd..tsja..daar zou ik ook weer op reageren.

hooiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:40

Ieder ze mening maar Ier weet het wel beter als hun.Ieder ze mening ik ga der niet op in veder meer.Dat doen de andere straks wel,mijn punt staat vast.

Ier die weet alles beter Lachen *doet zich zo voor..
1tip Ier loop niet te veel naast je schoenen,krijg je blaren van.

En nu ben ik weg uit dit topic

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:42

Nee Ier weet niet alles beter, die vind dat ze het zelf goed doet zo. En ook DÁT is een mening.
Maar het is vast niet zo, ik ben nu ook een betweter omdat ik nu beter weet hoe Iertje in elkaar steekt Ja

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:43

Frozenstar schreef:
Dan laten jullie het toch? Jullie gaan er ook weer op in.

Tips die niet aangenomen worden, jammer dan, moeten ze het toch zelf weten? Maar persoonlijk worden. Nee sorry, gaat nergens over.
Gaat een beetje lastig als het topic altijd vol gegooid wordt met foto's.. dan vraag je om tips/commentaar hoe je het ook wilt noemen.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:45

joh mensen mensen,

Ik schreef iets naar ann over MIJN paard, waar ier met heel goed gevoel op rijdt,
Mensen lijken te vergeten dat dit een jonge hengst op vreemd terijn is, dit met al zijn testeron kan dus wel eens een rodeotje geven,
Had 2 redenen, hij schrok, en zowel ier als mijn man dachten o Biggels is altijd zo braaf als die schrikt stopt ie (deed ie altijd) maar nu zag die een paard in de spiegel, waar hij van schrok en dus een stukje op een rennen zette met een bokje tussendoor. wij noemen dat een rodeo omdat het er grappig uitzag, maar wordt hier helemaal uit zijn verband getrokken.

olimpia heeft goed advies gegeven aan ier, en ier heeft haar gelijk gegeven en hartelijk bedankt,

maar ga niet zeuren over een achterhand wat op een foto er nog niet goed onderstaat, nee de achterhand staat er dressuurmatig nog lang niet goed onder, en dat hoeft van mij ook niet met een 3 jarige, eerst lekker op eigen benen leren lopen, leren de aandacht bij de ruiter te houden en niet bij de andere paarden (wat voor een hengst vele malen moeilijker is) en als ier dan de handen iet wat breder zet in de bochten en het gewicht wat naar binnen wat juist helpt de bochten door te komen, en er komt loos komentaar over bijelkaar rijden, ja dan ga ik daar op in.
Wij hebben les van een heel gerespecteerd iemand, die echt heel wat beter kan rijden als wij allemaal bijelkaar, en ook heel wat meeer kijk er op heeft als wij allemaal bij elkaar,

ier en ik zijn echt niet altijd foutloos, maar het doel schiet hier een beetje de boel voorbij,
ier laat een foto zien van een jonge brave hengst onder het zadel, rijtechnies hoeft nog lang niet voorelkaar, maar als je dan tips geeft, doe het dan goed,

vrijdag was hij zo braaf dat ier het eerste galopje op biggels heeft gemaakt, ging super zonder bokken of wat dan ook, was de 2de keer in die bak dus begint te wennen,

Mensen onderschat het niet, en denken jullie het beter te kunnen doen, dan nodig ik jullie bij deze uit, niet voor op Biggels (laat ik geen vreemde onbekende ruiters op) maar voor op Viane, die is wel wat gewend.

en vergelijken kwa fotos dat kan natuurlijk niet, niet met een foto van op het strand, ik kan hier ook wel een foto neerzetten van biggels in galop op de wei met de achterhand eronder, en ook wel eentje van los in draf, dier mankeert niet, maar joh er is nu 14 keer op gereden, is overgens ook heel wat anders als 5 weken en al beleerd voor de kar,
paarden vergelijken doe ik ook niet, elk paard is anders en reageert anders. dus grote onzin om 2 verschillende paarden te gaan vergelijken,

en met zijn allen ier aanvallen is heel leuk, maar waar zijn die pb`s waar ik om gevraagd had om verder te discuseren, die heb ik niet gezien, maar wel doorzemelen hier, vind ik erg jammer en erg zwak. ik kan het aan hoor.

Ier je doet het top OK dan! OK dan! , (anders was je hier niet meer na 2 jaar) en je hebt zeker gevoel voor het rijden, ondanks foutjes die IEDEREEN maakt,
maar zo afbranden nee hoor, grote onzin, ik kom jullie HAW topicjes toch ook niet afbranden, kan ik wel gaan doen, komt gelijk heel bokt mee, kan genoeg foutjes vinden namelijk, maar joh niet de moeite om te noemen, er van uitgaande dat je les hebt en dus lerende bent,

Mijn opmerking was niet bedoeld het topic te verzieken, dat ier het voor mij en zichzelf opneemt is lochies, zij weet en ziet waar we mee bezig zijn, dat is op 1 foto niet te zien, en niet te beoordelen, als ier dat dan uitlegt wordt ze afgebrand, nee niet fair en getuigd zeker van disrespect van een ander, dit maal dus IER,
Ier weet gelukkig lang niet alles, maar ze is dressuurmatig toch aardig goed onderlegt, en tja soms heeft ze gewoon gelijk, en dat wil dan ook niemand aannemen, is prima maar ga dan geen discussie aan van ier weet het altijd beter, ier is een betweter enz enz, want voor mij is dat een bevestiging dat ier dus echt gelijk heeft Cool , geen woorden maar daden graag.

Oja over het stukje van het strand, opzich niets mis mee, maar een paard blijft een (vlucht) dier wat dus ondanks alles toch onberekenbaar kan blijven, altijd in je achterhoofd houden, en niet er blind van uitgaan dat ie toch nooit wat gaan doen, want dat is echt niet slim,

nou succes verder met al jullie verzorgpaardjes, en ier tot dinsdag wish mie luck maandag

hooiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:48

Dobbel neem me niet kwalijk maar ik heb absoluut niks gezegt dat Ier alles fout doet.Maar als er een tip word gegeven kan je ook denken jij je zin ik zeg ja maar doe toch op me eigen manier.
maar ga dan niet gelijk in de aanval!

Als er ook niet word gezegt dat die fotos op vreemd terrein zijn gemaakt dan denken mensen vaak makkelijker.Als ze had vertelt op vreemd terrein zullen ze vast wel begrepen hebben Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:50

Wat een verhaal Haha!..
Voor mij het verhaal wat meteen het topic voor mij sluit.
Meer dan dat Dobbel zegt heb ik niet te zeggen Lachen.

(succes morgen en tot dinsdag Lachen )

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:51

Spikkelfire: Als ze rijtechnisch commentaar wilt, dan zet ze het wel op HAW lijkt mij??

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:52

Kan ook, maar ze zet het hier neer Lachen
Is niet erg, maar als iemand anders foto's plaatst dan wordt er ook commentaar gegeven en niet altijd even vriendelijk

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:55

Dan moet dat volgende keer ook niet aangenomen worden lijkt mij?

Ik snap niet waarom er zo'n heisa om gemaakt moet worden.. Ier neemt het niet aan/gaat in de aanval whatever. Dan zeggen jullie toch ook: nou dán niet? Graag of niet?

Maar om er zo'n complete heisa van te maken..

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:56

Ik maak er geen heisa van hoor. Was dit topic toch al een beetje zat. Ik reageer nu alleen op andere en zeg wat ik ervan vind.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:57

Het was ook niet persoonlijk gericht Knipoog

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:58

Oke Lachen
Nja dit topic is nou al verpest, laten we er maar over ophouden.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:04

hooiii schreef:
Dobbel neem me niet kwalijk maar ik heb absoluut niks gezegt dat Ier alles fout doet.Maar als er een tip word gegeven kan je ook denken jij je zin ik zeg ja maar doe toch op me eigen manier.
maar ga dan niet gelijk in de aanval!

Als er ook niet word gezegt dat die fotos op vreemd terrein zijn gemaakt dan denken mensen vaak makkelijker.Als ze had vertelt op vreemd terrein zullen ze vast wel begrepen hebben Lachen

Ik ga nooit JA zeggen tegen iets waar ik het NIET mee eens ben, dat zou wel helemaal niet slim zijn.
En ier is nergens over begonnen, ik ben begonnen met een opmerking over ann, die dressuurmatig voor jonkie zoals biggels niet aan de orde roept.
dat daar dan heel de miepjes hier over valt, prima, maar reken het ier niet aan wat IK schrijf.
Ier komt voor me op OK dan! omdat die precies snapt wat ik bedoel en er ook achter staat.
jullie kunnen naar ier haar eerste uitleg en die van mij ook denken oke, jullie doen het op die manier, het is uitgelecht prima, maar NEE gewoon over doorzeuren en ier persoonlijk aanvallen, dat is niet fair, en tja geeef ier dan groot gelijk dat ze zich niet op de kop laat zitten door een paar miepjes die niet weten waar wij mee bezig zijn en hoe wij een paard trainen,
Ik zelf rij al bijna 20 jaar, we hebben 5 paarden, waarvan 1 (viane) zwaar verwaarloost en rijtechnies verkloot maar nu toch weer aardig goed loopt, en zeker weer goed inder velletje ziet, en waar ier heeel veel van leert, en ik ook veel van geleerd heb.
wij weten dus zelf heel goed waar we naartoe willen, neem dat dan gewoon aan. en ga niet lopen zeuren over 1 foto.

maar goed we zullen zien welk miepje haar kunsten wil tonen aan mij, ik ben benieuwd.

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:08

Ben ik ook weer eens ROFL
Ik reageerde naar aanleiding van Ier's foto's op wat ik zag, zonder te weten wat de omstandigheden waren.
Toen legde Ier en Dobbel dat uit, okee, dan begrijp ik het Knipoog
Wat de rest er van gemaakt heeft moeten ze zelf weten.

En verder: Iedereen heeft zo zijn eigen manieren. misschien vind de een die slecht, maar zij hoeven dat dan toch niet te doen?
Niet alles was jijzelf doet is de goede manier.
Zolang je er zelf van overtuigd ben dat je goed bezig bent, hoef je dat ook niet te verdedigen Lachen
En nu ben ik écht opgerot.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 21:48

Dobbel , Ier & Frozenstar

als jullie het zo goed weten rot dan een eind op Knipoog
het feit is alleen, wat ik zojuist al zei dat de rest van de wereld bakken met commentaar over zich heen krijgt van ier Knipoog Zie anora bv, ze heeft haar eigen paardje gekregen. Dier in kwestie was het niet altijd met liza eens, en liet dit duidelijk merken. Anora is gaan uit proberen om erachter te komen wat er wel en niet werkte.

Na verloop van tijd ging het stukken lekkerder, paardje liep netjes en ontspannen. Enkel liza dr houding was nog niet perfect, ze draaide haar voeten naar buiten (als ik me niet vergis) en haar handen stonden fout. Dit moest knalhard neergezet worden en ipv er dan bij te zetten : maar jullie zijn wel vooruit gegaan word er geeindigt met : dat ziet er slecht uit.

Ik geef hier mijn mening : ik vind zijn achterhand er nog niet goed onderkomen

Ann geeft hier haar mening

Mening is een eigen iets Knipoog en weet je , op die mening is dit topic kapot gelopen Knipoog

Zolang er comentaar van ier afkwam, slikte wij dat, het topic gezellig houden. Zolang het commentaar niet over ier ging. was alles goed. maar zodra er 1 negatief woordje over haar gezegt word moet er een heel topic op kapot lopen. moet dobbel even komen vertellen in het topic hoe het wel nie zit omdat ier t zelf niet aan kan.

dus veel plezier in dit topic mensen Knipoog misschien moet je de naam veranderen in : mensen die geen commentaar aan kunnen en alles beter weten, als je wat negatiefs over ons te melden heb verkloten wij je topic!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 21:50

HOHO, ier zij niets, IK ben ZELF begonnen, en het is wel duidelijk dat jij DAT niet aankan,

ier is ook niet altijd even takties prima, maar blijf wel eerlijk tegenover je zelf, en dat BEN Je nu niet.
Dit is dus de aap komt nu uit de mouw, wat jij kan, kan ik ook, over anora kan ik niet oordelen niet gezien. maar door het terug te doen ben je geen HAAR beter, want dat is wat jij wel vind dat je beter bent als IER, begin met het goede voorbeeld. en niet met natrappen, en doe dat dan tegen mij, ik ben immers begonnen,

punt

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:00

Wat zou ik niet aankunnen? ik heb hier niemand een mening gegeven Knipoog ben enkel voo rmijn eigen uitgekomen.

ten 2e dan hierbij mijn excuus dat ik dat gezegt heb Knipoog dan steekt dat dus anders in elkaar dan ik begrepen had Knipoog

Ik ben niet beter dan ier ow nee dat zeg ik nergens Knipoog ik zeg enkel dat zij niet met haar commentaar om kan gaan Knipoog terwijl ze het wel op andere kan geven Knipoog

Ik ben wel een haartje beter ja Knipoog zeg ik nu. want IK kan mijn commentaar aan en laat ze banketstaaf Knipoog wil je weten wat ik over me heen heb gekregen na die ongelukken? nadat ik mijn pony verkopen wilde? raad is : het commentaar dat ik een dierenmishandelaar was. dat ik egoisties was dat ik haar hielt. en ook van ier dr kant af moest ik de vraag krijgen of het eerlijk was tegenover pebbels Knipoog

raad is hoe ik ze terug pak? negeren die handel. en als ik met mijn paardje weer erboven op ben. zal ik ze eens overdonderen met foto's Knipoog en weet je wat het leuke is. mijn paardje loopt ondertussen al weer PRIMA voor mij Knipoog rustig en ontspannen. En god wat ben ik een dierenmishandelaar Knipoog ze begint vrolijk te hinneken zodra ik binnenkom Ja ze zal toch ZO'N HEKEL aan me hebben hea!

En raad nog eens Knipoog foto's? die kent bokt niet van mij Knipoog omdat ik weet dat ik dan commentaar krijg waar ik niks aan heb omdat het dier nog niet loopt waar het moet maar ik dr daar wel krijg Knipoog ik wacht dan met foto's plaatsen Knipoog

kijk dit topic eens door Lachen hoevaak ier foto's plaatst. in het begin zei ik er heel lief en grappig iets positiefs over, na ene tijdje was er geen tekst meer te zien tussen al die foto's door Knipoog moet je dan alsmaar positief blijven? ikke niet hoor Knipoog

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:14

smurffie schreef:
Wat zou ik niet aankunnen? ik heb hier niemand een mening gegeven Knipoog ben enkel voo rmijn eigen uitgekomen.

ten 2e dan hierbij mijn excuus dat ik dat gezegt heb Knipoog dan steekt dat dus anders in elkaar dan ik begrepen had Knipoog
Ik neem je exuses aan hoor

Ik ben niet beter dan ier ow nee dat zeg ik nergens Knipoog ik zeg enkel dat zij niet met haar commentaar om kan gaan Knipoog terwijl ze het wel op andere kan geven Knipoog
Kan ik ook niet over mee praten, ik heb enkel geregageerd over mijn paard wat net onder het zadel is, en dat doet ier super, en kan je niet een top dressuurmatig paard verwachten, heeft niets met ier en haar verleden te maken, ik ben dus ook hier begonnen.

Ik ben wel een haartje beter ja Knipoog zeg ik nu. want IK kan mijn commentaar aan en laat ze banketstaaf Knipoog wil je weten wat ik over me heen heb gekregen na die ongelukken? nadat ik mijn pony verkopen wilde? raad is : het commentaar dat ik een dierenmishandelaar was. dat ik egoisties was dat ik haar hielt. en ook van ier dr kant af moest ik de vraag krijgen of het eerlijk was tegenover pebbels Knipoog
wat ier en jij voor die tijd hebben gehad geen idee, kan er me dus niet inmengen, als je een link hebt graag zou het willen zien.

raad is hoe ik ze terug pak? negeren die handel. en als ik met mijn paardje weer erboven op ben. zal ik ze eens overdonderen met foto's Knipoog en weet je wat het leuke is. mijn paardje loopt ondertussen al weer PRIMA voor mij Knipoog rustig en ontspannen. En god wat ben ik een dierenmishandelaar Knipoog ze begint vrolijk te hinneken zodra ik binnenkom Ja ze zal toch ZO'N HEKEL aan me hebben hea!
Meid groot gelijk

En raad nog eens Knipoog foto's? die kent bokt niet van mij Knipoog omdat ik weet dat ik dan commentaar krijg waar ik niks aan heb omdat het dier nog niet loopt waar het moet maar ik dr daar wel krijg Knipoog ik wacht dan met foto's plaatsen Knipoog
Jammer, ik ben toch wel benieuwd en geloof me ik kan er dus prima doorheen kijken, mits het verhaal erachter he.

kijk dit topic eens door Lachen hoevaak ier foto's plaatst. in het begin zei ik er heel lief en grappig iets positiefs over, na ene tijdje was er geen tekst meer te zien tussen al die foto's door Knipoog moet je dan alsmaar positief blijven? ikke niet hoor Knipoog
Ik denk dan altijd maar in topics waar ik kom, als ik het zat ben die fotos, ik zeg dan gewoon niets op de fotos, als iedereeen dat doet is het al gauw duidelijk dat er teveel fotos geplaats wordt. maar dit maal begon je positief, ann was negatief, IK ga er op in, waarover in EENS jullie allemaal in de aanval gingen, ik denk dan DOE het direct en niet waarneer iemand begint enz enz. dat ier nu voor mij opkwam is lochies in DIT geval, oude gevallen geen idee kan ik niet over mee praten, misschien is ier inderdaad te onaardig met commentaar, maar dit maal ben IK dus begonnen, en krijg nu het idee dat het meeschoppen is, en dat is imo jammer en slecht voor je eigenwaarde, ik zou daar nooit aan meedoen erg zonde.

joh even goede vrienden, ik hoop dat we elkaar beter begrijpen, en dat je in dit geval even door het Ier commentaar van het verleden heen kijkt, zou wel links willen zien dan hoor, misschien ben ik het met der eens misschien niet,
als er enkel over handen en tenen commentaar gegeven wordt zou ik ook boos worden, gezien ier dit zelf ook niet voorelkaar heeft Cool, verder moet ik het zien om te kunnen oordelen.

Om even terug te komen op Ann, kwam op mij niet over als een mening, ik zet er altijd dan bij naar mijn MENING, zodat mensen er dus bij voorbaat al niet over kunnen vallen,
ann ging teveel van viane uit, zou ze het daar bijgezecht hebben, had je mij niet gehoord, maar voor een jonkie gaat het commentaar te ver.
en dan hadden jullie per pb mij direct kunnen vinden, om het topic wel vrolijk te houden Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 07:24

Beetje jammer dat je nu dingen over mij zegt die gewoon geheel niet kloppen Katja Lachen

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 08:58

Jeetje mina,
Dit gaat dus totaal helemaal nergens over.

Dobbel en Ier hebben er echt wel verstand van Smurffiej het is immers hun eigen pony, en iedereen wilt het beste voor zijn pony, en wat maakt het uit als ze geen advies / kritiek aan neemt, toch niet jullie probleem of wel? Clown

@ Ier: Plaats maar foto's van Biggels over een half jaartje. Dan pas kunnen ze oordelen of hij goed ingereden is of niet. Als jullie beweren dat je van een paar foto's vele kritiek kan geven vind ik dat niet op zijn plaats. Ga dan zelf maar een keer kijken hoe het er aan toe gaat. Want jullie hebben totaal geen besef over hoe die met die pony word om gegaan. En ier, je kan het maar beter gewoon laten zoals het is en er verder niet op in gaan!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:55

smurffie schreef:
Dobbel , Ier & Frozenstar

als jullie het zo goed weten rot dan een eind op Knipoog

Hé begon me net welkom te voelen Haha!

Duidelijk weet je je geen houding meer te geven.
Maargoed, never mind joh. Mening is mening, ik ben van mening dat je pas je mening kan geven als je een filmpje en/of in het echt hebt gezien. Niet van een momentopname van een foto.

hooiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 13:05

Goed,zullen we met ze alle het topic lekker links laten liggen?
Meningen zijn duidelijk verschillend.Om nou nog veder te discuseren heeft weinig nut!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 13:08

Ik was al klaar, maar toen mevrouw hier vrolijk begon te doen.. tsja Haha!

hooiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 13:16

Je zei zelf dat ze niet moesten happen,maar zelf doe je het wel.
En nu nog met je uitdagende reacties.
Denk dat je vanaf nu ook gewoon uit topic moet blijven,net als ik en de rest Lachen