misschien bekende geweest? of vorige keer misschien springbalk ergens anders neergelegd?
( lijkt me stug.. ) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
( lijkt me stug.. )
sjalalallalaaaaa 
even lekker bij Castellum gecrost..
Voor het eerst met sporen gereden ..maar vind het niets
Beest bezweten thuis..
Toen even zweetdeken opgelegt..nog even naverzorging.. toen dekentje er weer af.. lekker in stal gezett..zodat die ook nog naar buiten kon ..
Daarna door naar ethel
Hebben we niets gedaan.. want dat beest beet me .. Toen zijn we weggegaan want er was ook niemand enzoo.. toen zijn we in de avond terug gegaan ..Eigenaar weer in de gevangenis
Dus toen in het donker uitgemest..Stal was letterlijk ZWART.. en toen even wat niieuws eringedaan ..want de stront was eral sins maandag niet meer weg... lag dus echt een hele hoop ...(is nog niet helemaal weg) Vandaag even naar ethel gegaan ..
Toen zijn we even gaan mesten.. (alles erweer uit.want het was alweer viesjes)...
en toen was er een aanhangwagen vol mest..
En dat was dus niet genoeg..want er lag nog een hele hoop.. Endat gaan we er morgen weer uithalen .. En we gingen even rijden.. Ethel 1st even gelongeerd..Daarna gaan zadelen en rijden maar.. Was ze onwijs rustig enzo. dus wouden we naar de overkant..ging ze trippen
Bleven probere..en dat beest maar bokke en gek doen ..Mar kreeg 2000x het bit gtegen dr kop & Duim aan (volgens mar Duif
) en toen maar weer op de parkeerplaats.. En toen woude we naar het veldje..liepen er honden, Toen maar weer terug..waren we op de terugweg.. komt er een auto..gaat die heel langzaam.. En hij ging toen vol gas geven langs ethel .. dus ethel helemaal wild..En diee aaap (letterlijk) Ging lache..
Mar dus schelde..
en ik werd ook boos..gingen ze verderop stoppen..Dus wij zijn maar omgelopen..want als ze het weer zouden doen ..lag ik ernaast denk..
en dan kunnen ze echt snel gaan vluchte
dus toen eenmaal aangekomen by stal..
Toen teruggezet..en naar huis gegaan ..
Robin__ schreef:

ze zij ner

(normaal als je dan beetje ruimte geeft is ze weg in draf)
zijn aan het veilen
Shaar schreef:Was ik weerrrr, met bevroren handen.
Ier schreef:mooi patty..
mar & felies waarom zit die eigenaar in de gevangenis dan?..
gourmetse vera