Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
Mijne is marleneversteeg@hotmail.com

Whaha.. 
. 
.
). Ik rijdt elke vrijdag, en soms vaker op haar, en dan vertroetel en verzorg ik haar natuurlijk ook. Ze is echt een lekker ding, als is ze met rijden nogal 'lastig'
.
.
?
Ik heb zelf een heel lieve verzorgpony : Quinty 
Ik heb pas een springwedstrijd met haar gesprongen en dat ging eigenlijk heel goed. Ze is wel snel, maar dat is juist wel leuk aan haar.
(meepraten over kreupele vz pont) Welkom voor de nieuwe 
mijn msn.. patty_paardenfan@hotmail.com
(heb iets met/aan me keel) eerst mariska gepoetst en wat vrijheidsdressuur gedaan
toen nike gepoetst en met der los in de wei wat dingen doen. werd ze helemaal heet!! echt zich helemaal opblaze enzow,, en spelen
alleen wouw ze soms op me gaan staan of me omver duwen, en dat ging me toch wat te ver dus weer even op der plaats moeten zetten. anders gaat ze steeds verder en weet ze echt niet meer van ophouden.
en opt laatst echt superfijn.. helemaal niet hangen of zowiets,, achterbenen der(voor mijn gevoel) goed onder, helemaal ontspannen, ruime/grote passen maken, fijne aanleuning met fijne ronde hals.. en toen ze dat 1 1/2 rondje uit derzelf volhield ben ik maar gaan uitdraven en gestopt.. 

Ben er ook weer.. Ja ik weet vroeg.. maar kon niet slapen, ben nog steeds bokt aan het verkennen, snap er nog niet veel van..