Ik meld me als een Verzorgmiepje!!
Ik zal dan maar eens wat vertellen over mezelf;
Ik ben Marissa, 13 jaar en heb een heel lieve Trakhener-merrie als verzorgpaard. Ze heet Chinty is 8 jaar oud en een echte merrie (in de negatieve zin
). Ik rijdt elke vrijdag, en soms vaker op haar, en dan vertroetel en verzorg ik haar natuurlijk ook. Ze is echt een lekker ding, als is ze met rijden nogal 'lastig'
.
Helaas is ze op dit moment kreupel. Ze is kreupel geworden toen de eigenaar er op reed, maar hoe het precies kwam weet ik ook niet. Na een paar weken mocht ik weer op haar gaan rijden, heel rustig. In het begin ging het heel goed, als ik maar niet te veel op de voorhand reed (daar was ze kreupel). Maar toen struikelde ze, ze wilde zich weer herstellen maar struikelde weer, en we vielen samen.. ik weet niet meer goed wat ik toen heb gedaan, maar mijn instructrice zei dat ik haar omhoog heb getrokken (het is een beetje een waas voor mij). Toen was ze helaas weer kreupel. Ik zat te janken op mijn paard, ik dacht het is mij schuld ik had minder op de voorhand moeten rijden. Maar Helga zei dat er altijd iets kan gebeuren, en dat ik goed gereageerd had, en toen voelde ik me wat beter. Ik mis het rijden met haar heel erg, maar rond en in de stal hebben we nog even veel lol als vroeger.
Ik heb helaas geen foto, vergeet ik steeds te maken..
Maar dit zijn ik en Chinty