Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurffie schreef:Ook galop is het achterbeen belangrijkvan draf heb ik geen foto's die duidelijk zichtbaar zijn
![]()
Galop of draf, op bijde is het achterbeengebruik duidelijk te zien
SpikkelFire schreef:Gelukkig weet jij het altijd wel zo goed, en sta je altijd open voor commentaar
Ier schreef:Ik heb het niet over het strand, maar over het longeren om maar op die manier spieren te kweken
Laat een paar het toch in een rustig tempo doen.
En ohja zo galloperen op het strand, tja dan krijg ik die achterhand er ook wel onder, maar dressuurmatig, je paard is niet rond en over de rug. Dus dressuurmatig stelt het gewoon geen ene klap voor
Ier schreef:Dan schiet ik maar in de verdediging, ik vind het ronduit belachelijk slecht onderbouwd en fout wat er hier gezegt wordt,
Romytjuuh schreef:Smurrfiej; Lekker verantwoord met een onervaren paard naar het strand, lekker zijn eerste galop jij had nooit kunnen weten hoe hij daarop reageerde, lekker verantwoord nogmaals--> Verder bemoei ik me er niet mee. Wij hebben duidelijk een ander zicht op inrijden.
Anora schreef:Ier schreef:Ik heb het niet over het strand, maar over het longeren om maar op die manier spieren te kweken
Laat een paar het toch in een rustig tempo doen.
En ohja zo galloperen op het strand, tja dan krijg ik die achterhand er ook wel onder, maar dressuurmatig, je paard is niet rond en over de rug. Dus dressuurmatig stelt het gewoon geen ene klap voor
Laat ik me dr even in mengen.
Jij zegt zelf: rustig aan beginnen.
Kind neemt paard mee naar strand: lekker ontspannen!
En wat zeg jij: dressuurmatig dit dat.
Okeeee, lekker tegenstrijdig.