ik morgen verkleed rondrijden. is repeteren voor halloween en kijken of de paardjes niet van de optomingen schrikken. plus mijn vriendin gaat als heks en ze moet even kijken of met een heksenjurk rijden wel gaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik morgen verkleed rondrijden. is repeteren voor halloween en kijken of de paardjes niet van de optomingen schrikken. plus mijn vriendin gaat als heks en ze moet even kijken of met een heksenjurk rijden wel gaat
Robin__ schreef:Whaha Mango zie het helemaal voor me
Hij dacht volgens mij dat dat meisje ook wel wat in hem zag.
Eigenlijk best banketstaaf, maargoed.
verography schreef:ik ga morgen verkleed rondrijden. is repeteren voor halloween en kijken of de paardjes niet van de optomingen schrikken. plus mijn vriendin gaat als heks en ze moet even kijken of met een heksenjurk rijden wel gaat
..

..
..
.. Zooo melig!
.
Gelukkig geen van hun in de bus..
..
..
Ik vind turken en weetikveelwatvoormensen in grote groepen ook niet fijn om in de buurt bij te zijn. 
Vannacht gelukkig wel goed geslapen.
..

Heb al gezocht op altavista maar die geeft by.
Dankje!
Mango_ schreef:Robin__ schreef:Whaha Mango zie het helemaal voor me
Ooh, dat was gewoon té grappig om te zien.Hij dacht volgens mij dat dat meisje ook wel wat in hem zag.
Eigenlijk best banketstaaf, maargoed.
Ik heb iets gedronken dat verschrikkelijk blauw was en 't was iets met wdk? Iemand enig idee wat dit was?
Radio 538 draaide, echt stoer. Was hier laatst ook een feest. War ze die muziek vandaan hadden, weet niet. Maar het was echt niets.