Boulankie schreef:Omdat deze topic nog vrij 'vers' is; ik zoek nog een bijrijdpaard/-pony op stal Wennekers. Als je degene bent die mij zoekt, of je kent iemand stuur mij dan een PB. Dan zal ik meer over mijzelf vertellen!
Dit moet op de boktmarkt!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sheran schreef:Icrack: wat valt dan allemaal onder herintreden?
Ik heb inmiddels weer en verzorgpaard in Deventer gevonden, nu nog even op de manege langs in Amsterdam. Die is vlak bij mijn nieuwe huis, hopelijk kan ik daar wat bijrijden. Tips over hoe ik dat het beste aan kan pakken? Ik heb er geen connecties en het aanbod is enorm.
Sheran schreef:Sheran schreef:Icrack: wat valt dan allemaal onder herintreden?
Ik heb inmiddels weer en verzorgpaard in Deventer gevonden, nu nog even op de manege langs in Amsterdam. Die is vlak bij mijn nieuwe huis, hopelijk kan ik daar wat bijrijden. Tips over hoe ik dat het beste aan kan pakken? Ik heb er geen connecties en het aanbod is enorm.
Had iemand hier nog tips voor? Ik word niet geaccepteerd in de facebookgroep van Amsterdam die ik gevonden heb. En hoe maak je een entree op een nieuwe manege zonder te lessen?
Sheran schreef:Ik ken er niemand. Ik ben net verhuisd. Ik weet ook niet of er aanbod is, maar ik heb nog nooit een manege gehad zonder aanbod.
Anke schreef:Ja had gevraagd of ze wil verzorgen of bijrijden.
Gelijk reactie terug: Bijrijden!
Nou overzicht gestuurd van de maandelijkse bijdrage.
Toen was het stil aan de overkant...
Anke schreef:Hier komt donderdag ook iemand. Ben benieuwd.
En weer een reactie " Ik wil je paarden wel komen rijden".
Denk dan gelijk. Oh ja rijden wil ik ook wel. Alleen is daar na het verzorgen vaak geen tijd meer voor...