Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dobbel schreef:Zie mn profielIer, je hebt het helemaal goed hoor,
smufie en katja keep on dreaming,
het enige wat biggels moet (hengst he) is netjes zijn rondje lopen, been is naar voren, ho is stappen lekker los op eigen benen, dat hij zijn hoofd wat naar buiten doet omdat hij lekker naar andere paarden wil kijken prima, als die maar doorloopt,
en laat mij maar eens een paar fotos van jullie zien met een paard wat wat net onder het zadel is, en de achterhand er onder heeftgaat je niet lukken,
En ja ier en ik schieten in de verdedeging omdat wel heel erg duidelijk is dat jullie niet echt ervaring hebben met een jonge hengst inrijden, dat is wel duidelijk, lekker in de krul trekken sporen aan en dan maar denken dat die achterhand er onder zit en dat ie bijelkaar gereden is, vooral doen![]()
dan ben je echt goed bezig.
zo discussie gesloten, ga het topic weer verlaten, is immers voor verzorgmiepjes en dat ben ik niet, mensen nog commentaar hebben, of een weerwoord, pb gerust anders zal ik het niet lezen, als je wel commentaar er op wil geven en geen reactie wil plaats het dan dus in het topic,
Ier schreef:Ja, maar ik was niet diegene die er als eerste op reageerde.
Ik reageerde op Katja's opmerking ja,
want die klopt gewoon voor geen kant,
lilykashmir schreef:Meiden, meiden! Ik dacht ga eens kijken hoe het gaat, dacht als het gezellig is kom ik ook weer gezellig terug. Maar jammer,... 'T kan zo gezellig zijn!!
Even goed iedereen nog veel plezier met z'n verzorgknollies!
Olympia schreef:Hier ga ik eigenlijk wel in mee..Ik lees al een tijdje mee, maar vind het eerlijk gezegd op deze manier niet nodig om terug te komen
En Ier, das verstandig om er niet op in te gaan
Wel een tip voor je binnenhand, probeer in zo'n bocht je hand bij elkaar te houden, daar heeft zo'n jonkie veel meer aan dan dat jij je hand ver opzij doet en hij weg kan lopen over zn schouder
Mag dat ook elke keer weer zelf ervaren om ook wel is in de hoek niet uit te komen![]()
Annn schreef:Ik heb besloten hier niet meer te komen.
Waarom? PB maar, misschien krijg je het dan te horen.
Ier schreef:Stuur maar Kat,
En Mies, ik vind de achterhand er niet goed bij zitten, maar goed ieder z'n mening.
Ga er verder niet op in.