[HK] Verzorgmiepjes.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:38

wat un leuke pony!
jammer dattie verkocht is..

Jen_2oo6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:45

Ja he

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:48

uhu..

Jen_2oo6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:52

whhaaha dood gesprek

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:19

idd

Jen_2oo6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:39

IS ER NIEMAND DANN?? snikt

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:41

Haii Kom net van evelina af.. ging wel goed.. aleen was ze beetje sloom, zweepje erbij gepakt, en toen ging het goed..

Jen_2oo6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:52

jiippiejj we krijgen leVen naar de DooD

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:56

ikke ben der nog .. half
fijn gemma_luuvv.. vergeet steeds je naam *gaat noges kijken

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:59

Robinnnnnnn Weet iemand al f het veulen van Verona er is?

Anoniem

Re: [HK] Verzorgmiepjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:03

Weet er toevallig iemand een cursus om zelfvertrouwen te krijgen?!
Zit hier net te janken dat ik mezelf zo onzeker opstel, en me al druk maak als ik geen smsje terug krijg, en dat ie me niet wil zien en weet ik het wat niet allemaal...
Krijg ik dus een smsje of ik zin heb om iets te gaan doen...
Pfff voel me echt zo rot, ik help gewoon mijn relatie naar de knoppen door zo over mezelf te denken

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:07

Olympia schreef:
Olymp is helemaal blij.. Jullie hebben vast heel goed aan me gedacht..

Ik heb namelijk mijn geschiedenistoets gehaald

(de rekentoets ging redelijk, beetje gemengde gevoelens, maar weet niet wanneer ik de uitslag krijg)

Geschiedenis moesten we op de pc doen, vandaar dat ik meteen de uitslag wist.. Ik zat in de 2e groep dus moest een half uurtje wachten, in dat half uurtje was een andere groep.. En een voor een kwamen ze teleurgesteld naar buiten dat ze het niet hadden gehaald, maar een enkeling had het gehaald, daardoor werd ik een beetje zenuwachtig, want ik wil die toetsen allemaal halen, zodat ik daar volgend jaar op de pabo geen last meer van heb.. Nou toen moesten wij.. Ik was na 10 min klaar, er zaten echt hele simpele vragen tussen, zoals waarvoor moeten de kinderen meneer van Houten dankbaar zijn? verbod op kinderarbeid.. En nog zo'n vraag over welk boek de moslims les kregen.. Duhuh de Koran..

maar ik durfde eigenlijk niet zo goed op het knopje bereken uitslag te drukken.. Een vriendin deed het en had het niet gehaald.. Toen dacht, laat ik het ook maar doen.. En wat was ik blij zeg

maar er zaten ook hele pittige vragen tussen die ik echt niet weet.. Zoals: Wie is Erasmus? Oke de burg in Rotterdam is naar hem vernoemd, maar wie was hij?

verder nog paard gereden vandaag.. het ging redelijk..

Ff geplakt uit een ander topic..

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:10

Robijntjah; ik zou ut niet wete.. mare misschien kan hij je opvrolijken?? weet verder even neit goed wat te zeggen heb der dan ook helemaal geen verstand van

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:12

Wat fijn/knap dat je ut gehaald hebt Sylleke!!!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:12

Robijntjah schreef:
Weet er toevallig iemand een cursus om zelfvertrouwen te krijgen?!
Zit hier net te janken dat ik mezelf zo onzeker opstel, en me al druk maak als ik geen smsje terug krijg, en dat ie me niet wil zien en weet ik het wat niet allemaal...
Krijg ik dus een smsje of ik zin heb om iets te gaan doen...
Pfff voel me echt zo rot, ik help gewoon mijn relatie naar de knoppen door zo over mezelf te denken

Meis, waarom voel je jezelf zo onzeker, probeer daar is eerst achter te komen...

En dat over smsjes terug krijgen van je vriend.. Dat herken ik.. Ik heb nog geen eens wat met die persoon en word al een beetje verdrietig enz als ik een paar dagen geen reactie krijg..

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:14

Pattypaard schreef:
Wat fijn/knap dat je ut gehaald hebt Sylleke!!!

klopt dit wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:14

Hij weet er niks van...
Ik ben gewoon bang dat ik hem door dit gedrag alleen maar verder afstoot...
Pfff ik wordt gewoon gek van mezelf...
Ik ben 1 keer eerder zo gek op iemand geweest, en toen dat uitging heeft dat mij meer dan 2 jaar gekost om overheen te komen, dat wil ik gewoon niet nog eens meemaken, en nu voel ik me al ontzettend klote, ik bedoel het gaat niet meer alleen om mij, maar ook om hem

@ olympia: ik ben heel erg veel gepest, en ontzettend veel gekwetst... heb gewoon geen hele hoge dunk van mezelf, en dat valt me helemaal niet op zolang ik niet verliefd ben...
Ik denk de hele tijd: wat doet ie met mij? hij kan toch veel beter krijgen... en dat wordt alleen maar erger doordat ik denk: pfff wat moet hij met zo'n onzeker k*tkind als ik
En druk maken over smsje, is niet als ik binnen een paar dagen niets terug krijg, meer als ik binnen een paar uur niet iets terugkrijg...

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:16

Lekker dat je het gehaald heb Olymp !
Lijkt me echt een schattig beesie Jennifer!

Kom net terug van de manege. We hebben een maand geleden al een 'plots' veulen op de manege gekregen... 3 dagen ervoor was 'beertje' toch maar op box gezet. Toen lag er 's morgens ineens een veulentje, genaamd surprise.

Vandaag werd de instructrice ineens geroepen door een paar mensen die na mij les hadden. Noujah, Bruintje lag gewoon een beetje lang uit, niets bijzonders zei ze.
Na de les gingen we kijken, en er komt zeker weten wel wat uit! We konden al 'iets' zien. De eigenaar van de manege is echt zo'n boer enzo en haalt niet snel de da erbij, maar nu wilde hij dat die toch wel even gebeld werd. Jammer genoeg kon ik niet blijven, ik reed namelijk met iemand anders mee terug naar huis(ja kon wel met een jongen mee die me thuis wilde brengen met z'n scooter, alleen hij had geen 2e helm). Vond ik wel erg jammer en al helemaal aangezien ik zelf da wil wor den... Ach jah, misschien dat ik morgen nog even snel langs wip om te kijken ofzo of er wat moois ligt !

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:18

Olympia schreef:
Pattypaard schreef:
Wat fijn/knap dat je ut gehaald hebt
Sylleke
!!!

klopt dit wel?

whoops sorry
Ik bedoelde .. Olympia

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:19

Robijntjah schreef:
Hij weet er niks van...
Ik ben 1 keer eerder zo gek op iemand geweest, en toen dat uitging heeft dat mij meer dan 2 jaar gekost om overheen te komen, dat wil ik gewoon niet nog eens meemaken, en nu voel ik me al ontzettend stinkmodder, ik bedoel het gaat niet meer alleen om mij, maar ook om hem

@ olympia: ik ben heel erg veel gepest, en ontzettend veel gekwetst... heb gewoon geen hele hoge dunk van mezelf, en dat valt me helemaal niet op zolang ik niet verliefd ben...
Ik denk de hele tijd: wat doet ie met mij? hij kan toch veel beter krijgen... en dat wordt alleen maar erger doordat ik denk: pfff wat moet hij met zo'n onzeker k*tkind als ik
En druk maken over smsje, is niet als ik binnen een paar dagen niets terug krijg, meer als ik binnen een paar uur niet iets terugkrijg...

Meis, ga is de leuke en positieve dingen van jezelf opschrijven..

Enneh, wat jij over jezelf zegt, ik denk dat je vriend daar doorheen kent en heel anders over je denkt

Irismacho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:23

Sorry jonges! was dit topic beetje kwijt enzo.. kreeg ook geen bericht meer in mn email?

Maar alles gaat goed, als jullie me profiel eff checke zitten nieuwe foto's van Odin in

ga nu eff bijlezen

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:28

Irismacho schreef:
Sorry jonges! was dit topic beetje kwijt enzo.. kreeg ook geen bericht meer in mn email?

Maar alles gaat goed, als jullie me profiel eff checke zitten nieuwe foto's van Odin in

ga nu eff bijlezen

Waarom doe je Macho niet meer, dat heb ik even gemist.. ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 22:07

Olympia schreef:
Robijntjah schreef:
Hij weet er niks van...
Ik ben 1 keer eerder zo gek op iemand geweest, en toen dat uitging heeft dat mij meer dan 2 jaar gekost om overheen te komen, dat wil ik gewoon niet nog eens meemaken, en nu voel ik me al ontzettend stinkmodder, ik bedoel het gaat niet meer alleen om mij, maar ook om hem

Meis, ga is de leuke en positieve dingen van jezelf opschrijven..

Enneh, wat jij over jezelf zegt, ik denk dat je vriend daar doorheen kent en heel anders over je denkt

Mmmh ja ik weet niet, nu zegt ie dus ook weer net af...
Positieve punten genoeg, maar de nadruk ligt de laatste tijd gewoon een beetje op mijn negatieve punten... Dat is nooit fijn!
Ik zal het er morgen eens met hem over hebben!

Irismacho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 22:37

Olympia schreef:
Irismacho schreef:

ga nu eff bijlezen

Waarom doe je Macho niet meer, dat heb ik even gemist.. ?

Ow is al vanaf januari dit jaar..

Hij is verhuist naar Loosdrecht, en dat is te ver rijden voor mij.. Maar heb al een tijdje nieuwe verzorgpony Odin (Kijk maar in mn Profiel)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 17:02

Ik ben er weer.
Met positief nieuws.
Ik verzorg vanaf nu de hengsten
1 vd 4 mensen nog 2 andere verzorgsters.
Maar 1tj komt nu tijdelijk niet ivm zwangerschap.
En de dagen zijn verdeeld per 2 mensen.

Voorlopig nog geen reden. Eerst contact opbouwen enz.
En de wei is te nat, er komt waarsch over een tijdje wel een bak.
Ze zijn echt geweldig Ik ga op allebei rijden later waarsch.