Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Icrack schreef:sneeuwpop schreef:
het gaat mij om de vraag waar jij het juiste antwoord op wil van de verzorgster.
En met mijn ervaring (paarden zadelmak gemaakt en z dressuur) vind dat echt een apart geval waar ik volgens jou ook het foute antwoord op zou geven.
Nu zoek ik geen verzorgpaard, maar al zou, dan zou ik zou gelijk twijfels hebben om te gaan kijken. Omdat mijn ervaring zegt dat het aan het zadel ligt.
Ik geloof wat je zegt en denk dus dat je een uitzondering onder je kont hebt. Geen probleem, maar verwacht niet dat iedereen begrijpt wat je bedoelt
Ik ga alleen uit van ervaren zadelmakers/fitters welke onafhankelijk van elkaar de rug gemeten hebben voor het aanmeten van een nieuw zadel en daarbij ook mijn oude zadel gezien hebben. Zij zijn beide van mening dat mijn merrie een klein beetje scheef is. Beide zijn ook van mening dat mijn zadel oke is en goed aansluit op de rug van mijn merrie. Aangezien jij mijn merrie en mijn zadel niet kent, laat staan gezien en mee gemaakt hebt vind ik wel dat je erg stellig bent over de staat van mijn zadel en of merrie.
AlwaysH schreef:@xxdomiixx, dankjewel. Ik vroeg me gewoon even af of iedereen er zo makkelijk in is:)
AlwaysH schreef:Bedankt @Icrack, dankje, ik dacht dat iedereen daar altijd heel streng in was.
Bellatrix schreef:boogiezero1 schreef:Hoi allen ik zoek ook nog steeds bijrijdster voor mijn Western gereden les pony in Badhoevedorp iemand interesse ?
Misschien hier melden? [WN-AM] Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar
Jammer dat je te ver weg zit...
gerpiegorp schreef:AlwaysH schreef:
Hoe bedoel je? Het reizen?
Ik denk omdat ze al in het bezit van een paard is
Bellatrix schreef:Ik heb nog geen recente advertentie gezet en ik zoek het liefste een western gereden paard maar voor het juiste paard wil ik ook wel weer Engels gaan rijden zolang ik ook maar lekker naar buiten kan. Ik kan helaas alleen een symbolisch bedrag per maand betalen omdat ik simpelweg niet meer te besteden heb.Maar ik heb eigen vervoer, ben volwassen en heb verantwoordelijkheidsgevoel.
Max 20 min vanuit Achterveld. 1/2x per week. Liefst in het weekend. (werk doordeweeks en ook altijd 's avonds)
Zal in het nieuwe jaar een advertentie op Bokt zetten.