Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 21:25

EskeGirl schreef:
Ik heb een ouder braaf paard ingepikt O:)

Dat is gemeen van je {:)-:(

*ik heb er stiekem ook 1 :o *

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 21:43

gerpiegorp schreef:
AlwaysH schreef:
Waha, dat doe ik die van mij niet aan, arm paard zal niet meer gevreesd worden op stalx)

Daar hoef ik niet bang voor te zijn :') tis zo'n kreng soms... volgens mij staan die oren permanent in de nek of zo (behalve als ze eten ziet en als ze op stal staat :'))

Het leven met een merrie is soms best wel zwaar... -O-

Ik vraag me trouwens af waar alle oude, brave paarden/pony's zijn gebleven... een vriendin van mij wil graag een verzorgpony, dus ik zoek af en toe eens of iemand een verzorgster zoekt, maar helaas. Alleen shetjes, grote paarden, te ver... valt niet mee zeg. Ben wel blij dat ik het geluk had dat ik binnen no-time 2 bijrijdpony's had :o

Heb zelf een hele brave 20-jarige E-pony gevonden. Maar zonder auto was het voor mij ook te ver. Van alle paarden die aangeboden werden was bijna alles alleen met de auto te doen en dan alsnog 30 min.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 21:56

gerpiegorp schreef:
EskeGirl schreef:
Ik heb een ouder braaf paard ingepikt O:)

Dat is gemeen van je {:)-:(

*ik heb er stiekem ook 1 :o *

Geweldig beest <3
Behalve dattie in het bos een plasje ontweek in draf en ik daardoor met m'n knie tegen een boom knalde. Die is nu licht gekneusd...

Hij is 19... nog niet heel oud, maar wel ouder :P
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 29-11-15 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

soesje321

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 21:59

Blijven altijd leuk die oudjes! <3

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:02

17 is ook al oudx) Maar Raymond wordt door sommigen erg gevreesd op stal, hij doet geen vlieg kwaad :')

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:04

AlwaysH schreef:
17 is ook al oudx) Maar Raymond wordt door sommigen erg gevreesd op stal, hij doet geen vlieg kwaad :')

Dat herken ik wel bij een pony van mijn vriendin. Niemand durft bij hem in stal te komen of hem überhaupt te aaien, maar hij heeft nog nooit iets onaardigs gedaan, echt geen vlieg kwaad gedaan

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:08

Nee die van mij ook, hij is wel erg schrikkerig en komt daardoor soms idioot en wild over, maar is hij je vertrouwt is hij ontzettend op zijn gemak:

Afbeelding

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:24

Mijn voormalige verzorgpaardje was juist het tegenovergestelde: net 3 jaar oud, moest veel nog leren en was ongelooflijk koppig :') Was wel ontzettend blij met haar en ik ga haar binnenkort weer eens opzoeken. Heb laatst een foto gezien van haar met haar veulentje en ik werd er ontzettend emotioneel van. Veulentje is zo enorm gegroeid sinds de laatste keer dat ik haar zag, en paardje zelf zag er ook ineens zo veel volwassener uit, echt ongelooflijk! Zucht... Echt snel weer eens langs gaan daar.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:36

@guusje, heb je nu een ander/eigen/geen?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 18:18

AlwaysH schreef:

De bedoeling was om een eigen te gaan kopen, maar wegens omstandigheden is dit helaas niet door gegaan.

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 18:35

guusje_h schreef:
AlwaysH schreef:

De bedoeling was om een eigen te gaan kopen, maar wegens omstandigheden is dit helaas niet door gegaan.

Wat jammer! Heb je nu wel een andere verzorgpony?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 18:43

Nee, ook niet. Heb wel een tijdje een springpaardje nog bijgereden voor mensen die in Koeweit zaten. Paardje moest wel bewegen natuurlijk... Ben ook niet op zoek op het moment, doordat ik het aardig druk heb met school en ik er niet aan wil beginnen als ik me niet aan mijn afspraken kan houden (dat ik dus niet altijd kan komen).

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:21

Mag ik mij hier ook melden? Eind oktober moeten stoppen met Winston helaas. Toen wel vrij snel gestart met een ander paardje van een vriendin maar dat werkte uiteindelijk niet vanwege te erg wisselende roosters en geen mogelijkheid om 's avonds te gaan.

Dus ik ben weer op zoek! Omgeving Leusden/Amersfoort/Woudenberg :)

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:37

Hoi, ik kom ook weer meepraten na een lange pauze uit dit topic. Nog steeds niets gevonden, en al 1,5 jaar op zoek en geen vast bijrijdpaard of gewoon een paard om mee te werken gehad. Gelukkig heb ik wel de mogelijkheid om heel af en toe ergens een keertje te rijden, maar het is verre van ideaal. Dus weer lekker Marktplaats en de Bokt markt aan het afspeuren!

@Marjoow: Zoals je misschien wel weet is het heel lastig om deze omgeving wat te vinden, maar succes! :D

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 08:44

Quanneh schreef:
Hoi, ik kom ook weer meepraten na een lange pauze uit dit topic. Nog steeds niets gevonden, en al 1,5 jaar op zoek en geen vast bijrijdpaard of gewoon een paard om mee te werken gehad. Gelukkig heb ik wel de mogelijkheid om heel af en toe ergens een keertje te rijden, maar het is verre van ideaal. Dus weer lekker Marktplaats en de Bokt markt aan het afspeuren!

@Marjoow: Zoals je misschien wel weet is het heel lastig om deze omgeving wat te vinden, maar succes! :D

Hoi Yael!!
Mijn omgeving is ook wel moeilijk. Of ze zijn te ver, of te duur of ze willen iemand ouder
:(

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 09:00

Valt me nog mee. Gelukkig heb ik een breed netwerk met veel paarden mensen en dat scheelt enorm. Zo ga ik volgende week al ergens kijken via een oud clubgenoot :)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:11

Marjoow schreef:
Valt me nog mee. Gelukkig heb ik een breed netwerk met veel paarden mensen en dat scheelt enorm. Zo ga ik volgende week al ergens kijken via een oud clubgenoot :)

Leuk! Wat voor paardje is het?

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:46

Marjoow schreef:

Dat scheelt inderdaad al enorm. Leuk!

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:55

Ik meld me ook! Ik heb nu een leasepaard, dus ben al voorzien maar ik snap wel hoe moeilijk het is om iets dat past te vinden! Wat mij hielp is om in de advertentie duidelijk te zetten wat voor persoon je bent. Dus vind je dressuur/springen/rijden leuk of grondwerk of allebei. Verder iedereen laten weten dat je op zoek bent!

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 10:04

Vandaag heb ik lucky precies een jaar geleden ontmoet <3 <3 en ondanks alles hou ik zo onwijs veel van d'r al zo veel geleerd, ups en downs maar vooral heeeel veeel geweldige ritjes en vooruitgangen gemaakt
Hoop nog veeeelenjaren van haar te genieten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 10:37

guusje_h schreef:
Marjoow schreef:

Leuk! Wat voor paardje is het?

Kwpn merrie! Op een hele mooie stal haha! Ben heel benieuwd, maandagavond ga ik proefrijden

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 12:07

Superleuk! Laat je weten hoe het is gegaan?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 13:23

Uiteraard!

Felicidade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 16:17

Hoi! Ik meld me ook even. Ik heb tot 2013 ongeveer een eigen paard gehad maar heb hem moeten verkopen helaas.. Nu ben ik sinds die tijd eigenlijk al aan het zoeken naar een verzorgpaard maar het is echt lastig om iets leuks te vinden in mijn omgeving :(

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 17:22

Felicidade schreef:
Hoi! Ik meld me ook even. Ik heb tot 2013 ongeveer een eigen paard gehad maar heb hem moeten verkopen helaas.. Nu ben ik sinds die tijd eigenlijk al aan het zoeken naar een verzorgpaard maar het is echt lastig om iets leuks te vinden in mijn omgeving :(

Omgeving is?