EskeGirl schreef:Ik heb een ouder braaf paard ingepikt
Dat is gemeen van je

*ik heb er stiekem ook 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gerpiegorp schreef:AlwaysH schreef:Waha, dat doe ik die van mij niet aan, arm paard zal niet meer gevreesd worden op stalx)
Daar hoef ik niet bang voor te zijntis zo'n kreng soms... volgens mij staan die oren permanent in de nek of zo (behalve als ze eten ziet en als ze op stal staat
)
Het leven met een merrie is soms best wel zwaar...![]()
Ik vraag me trouwens af waar alle oude, brave paarden/pony's zijn gebleven... een vriendin van mij wil graag een verzorgpony, dus ik zoek af en toe eens of iemand een verzorgster zoekt, maar helaas. Alleen shetjes, grote paarden, te ver... valt niet mee zeg. Ben wel blij dat ik het geluk had dat ik binnen no-time 2 bijrijdpony's had
gerpiegorp schreef:EskeGirl schreef:Ik heb een ouder braaf paard ingepikt
Dat is gemeen van je
*ik heb er stiekem ook 1*
AlwaysH schreef:17 is ook al oudx) Maar Raymond wordt door sommigen erg gevreesd op stal, hij doet geen vlieg kwaad
Quanneh schreef:Hoi, ik kom ook weer meepraten na een lange pauze uit dit topic. Nog steeds niets gevonden, en al 1,5 jaar op zoek en geen vast bijrijdpaard of gewoon een paard om mee te werken gehad. Gelukkig heb ik wel de mogelijkheid om heel af en toe ergens een keertje te rijden, maar het is verre van ideaal. Dus weer lekker Marktplaats en de Bokt markt aan het afspeuren!
@Marjoow: Zoals je misschien wel weet is het heel lastig om deze omgeving wat te vinden, maar succes!
guusje_h schreef:Marjoow schreef:Valt me nog mee. Gelukkig heb ik een breed netwerk met veel paarden mensen en dat scheelt enorm. Zo ga ik volgende week al ergens kijken via een oud clubgenoot
Leuk! Wat voor paardje is het?