Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robin__ schreef:Felies_xx schreef:opzich vind ik dat dit wel een besloten groepje moet blijven..
ik bedoel we leren elkaar net kennen..
en telkens moet er maar een nieuwe bij komen..dit is elk topic wel zo.. is niet erg want bokt is openbaar.. maar we zijn net zo'n hecht groepjee..Als het aan mij ligt wil ik ook geen nieuwe meer..want die posten 2x en weg zijn ze weer.. ik vind gwn dat we verder moeten gaan met het 'beslote' topic..
We laten het gewoon open, en die nieuwe die komen toch niet tussen het groepje wat we hebben
Evatje schreef:Nouja dan ga ik maar 'ns iets zeggen.
Heb vandaag dus voor het eerst op mijn verzorgpony gereden, reed echt heerlijk.Nouja dat was 't wel.
Evatje schreef:Ik zie dat jullie 't niet zo leuk vinden als er nieuwe komen dus ik denk dat ik het maar zo laat.
Evatje schreef:Ik zie dat jullie 't niet zo leuk vinden als er nieuwe komen dus ik denk dat ik het maar zo laat.
Sylleke schreef:Ja, want anders ga je dus de zak in.
Jen_2oo6 schreef:Ja ok. maar ik bedoel ik heb ook niet echt hechte band met jullie ik weet niet het lijkt net alsof jullie echt vast groepje hebben en verder niemand doorheen kan dringen niet boos worden want bedoel het niet op een slechte manier'terwijl ik toch al lang mee miep
Olympia schreef:Hoe meer zielen hoe meer vreugde PP
Pattypaard schreef:
Leuk
Ik zeg niks Vero