Ik verzorg een haflinger ruin van ongeveer 23 jaar oud. Ik verzorg hem al ruim 5 jaar. Hij is sinds kort verhuist naar Egmond, dus wat verder weg voor mij om daar te komen maar die duinritten daar zijn wel het einde. Verder verzorg ik op de pensionstal waar hij voorheen stond nu ook een pony. Weet eigenlijk niet zoveel over hem. maar wel leuk om te doen, in ieder geval iets dichter bij.
willow (11jaar) is helft arabier en de andere helft zit haflinger, engelse volbloed en nog wat in! geweldig beest!
GiddyUp_
Geplaatst: 21-07-09 19:56
Jakari: Paint Horse,8jaar. Vos overo. Superlief,en als ze voelt dat je je evenwicht niet houdt,stopt ze meteen! Navaja:Paint horse,7jaar. Zwart tobiano. Ondeugend,aanhankelijk,knuffelbeest. Mohave:Quarter Horse,1jaar. Valk/Buckskin. Nog niet zo tam,maar beginnen met grondwerk.
Shiva:Miniatuurpaard. Bont(zwart/wit). Bijtkous,lief.Heeft haar eigen willetje. Pimpernel van het Rozenhof:Miniatuurpaard. Vos. Kopschuw maar toch lief.
Ik ferzorg 2 sjetlanders. een gevlekte die heet jasna en een zwarte die heet merle. daarom ook mijn naam. jasna is 6 en merle is 5. en ze zijn heeel lief voor mij een heeft mij een keer gebeten en toen kwam de andere om mij te troosten. dus se zijn heeel lief. nou die ene die beet toen niet... maar normaal zijn ze wel lief en ik ben blij dat ik ze mag ferzorgen:D
Ik verzorgde tot voor kort: Een haflo-arabier merrie van 28 jaar.. Is helaas vorige week overleden. Een kruising arabier merrie van 6 jaar. Ben ik per 1 augustus mee gestopt.
Ik verzorg nu nog: Een (waarschijnlijk) welsh cob X new forestmerrie van 8 jaar. Eigenwijs beest met een enorme gebruiksaanwijzing, maar wel een leukerd.
kekavo
Geplaatst: 04-08-09 20:13
Ik verzorg een Engels Volbloed, een ruin van 24 jaar. Hem verzorg ik al 9 jaar. Dan doe ik sinds een jaartje nog een Engels Volbloed, een merrie van 10. En dan nog een KWPN-merrie, zij is 23 en haar verzorg ik nu een half jaar.
Ik verzorg een shetlander van 10 en half hij heet Bas
Oukjeee
Geplaatst: 07-08-09 18:17
naam; Odette leeftijd; ong. 15 jaar ras; kwpn heeft tuigbloed
en ze is superr lief ze is al door veel mensen gedaan en ook een hele tijd niet ze heeft erg dikke achterbenen weten jullie wat ik daar mee aan moet???
Sanneee_
Geplaatst: 09-08-09 18:23
Ik verzorg nu 3 shetlanders. Pieter, Suus en Pony.