Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lianne86 schreef:Het blijft echt te afhankelijk waar je woont... En tis dat ik hier geen fatsoenlijke (ik ben moeilijk) stal kan vinden waar ik tevreden mee ben en toch genoeg "tijd". (Ik wil gewoon volpension, nooit gezeik, nooit gezeur over die kan niet, beurten ruilen en dat alles).... Alleen komen ze dan meteen niet meer buiten :S Maar blijf erbij, waar mijn paardje staat is een overschot aan verzorgpaarden, mensen hebben het er echt letterlijk voor het kiezen! (En dan zoeken ze nog verder)
kiki1976 schreef:Ik zag laatst ook een advertentie van iemand die een bijrijder zocht voor een paar dagen per week. Je moest wel een bijdrage leveren van schrik niet € 240,- per maand. Nou dat vind ik echt schokkend hoor!
Ik vraag dus geen bijdrage, omdat degene mij ermee helpt. Het enigste wat ik wel vraag is dat ze in eerste instantie les nemen. Mede omdat het een jong pas beleerd paardje is.
Deze kosten zijn wel voor hun eigen rekening, maar hier hebben ze beide profijt van in mijn ogen.
kiki1976 schreef:Ik zag laatst ook een advertentie van iemand die een bijrijder zocht voor een paar dagen per week. Je moest wel een bijdrage leveren van schrik niet € 240,- per maand. Nou dat vind ik echt schokkend hoor!
Ik vraag dus geen bijdrage, omdat degene mij ermee helpt. Het enigste wat ik wel vraag is dat ze in eerste instantie les nemen. Mede omdat het een jong pas beleerd paardje is.
Deze kosten zijn wel voor hun eigen rekening, maar hier hebben ze beide profijt van in mijn ogen.
Lianne86 schreef:Paard ==> Gerwen (Nuenen, bij Eindhoven) en ik woon in de buurt van Dordrecht :p
240 euro!?! Mijn stalgeld is ook een stuk minder dan datMaarja, stel je krijgt daarvoor een luxe sportpaard, super accommodatie en elke week pv-les... Dan is het ook weer een ander verhaal
![]()
Neem maar eens wekelijks les, dan ben je ook al snel 100 euro kwijt...
Lianne86 schreef:Voor sommige mensen is het ook de aanschaf + aanschaf van spullen die meetelt... (want dan ben je ook al een paar 1000 euro kwijt) en dan nog eens het risico dat je loopt (DA etc.) Maar eerlijk is eerlijk, mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een eigen paard...