Pff, denk ik dat ik een leuke pony heb gevonden, hoor ik dat ze ineens toch een dorp verder zit dan ik dacht.. Dat wordt me dan toch te ver.
esmee_2001
Geplaatst: 27-01-13 23:14
badass schreef:
Ik haat wachten, heb vanmiddag mailtje naar iemand gestuurd. ben nu om de 10 minuten mijn mail aan het controleren haha
Ik altijd om de 3 minuten ververs ik de pagina ofnom de 1 minuut
xZiva_
Geplaatst: 27-01-13 23:18
Ik heb nu een heel fijn nieuw schoolrooster gekregen, Op dinsdag en donderdag ben ik vroeg uit dus ga ik op dinsdag donderdag en zaterdag (en misschien zondag ) Zo staat het paard ook niet 3 dagen stil en 2 dagen achter elkaar rijden Dus best fijn eigenlijk
badass
Geplaatst: 27-01-13 23:27
esmee_2001 schreef:
badass schreef:
Ik haat wachten, heb vanmiddag mailtje naar iemand gestuurd. ben nu om de 10 minuten mijn mail aan het controleren haha
Ik altijd om de 3 minuten ververs ik de pagina ofnom de 1 minuut
Ja, maar op mobiel is het wat lastiger om te doen haha
Oh bah bah, ik kan hier zo slecht tegen... :p Mijn mailtje voor mijn vriendin is verstuurd en gelezen maar ik krijg geen antwoord meer Ik vrees dat er geen interesse meer is.
Geen reactie krijgen is altijd zoooo frustrerend! De eerste dagen zit je vol zenuwen wat het antwoord zal zijn, na een week komt het besef dat er misschien gewoon helemaal niet geantwoord gaat worden
Geen reactie krijgen is altijd zoooo frustrerend! De eerste dagen zit je vol zenuwen wat het antwoord zal zijn, na een week komt het besef dat er misschien gewoon helemaal niet geantwoord gaat worden
Inderdaad, maar wss krijg ik toch geen mailtje terug
Had ik ook. Ze zei allemaal: klinkt super, ik denk er eventjes over na en dan hoor je het. Ze denkt nu ongeveer al 2 maanden en ik krijg geen reactie als ik een mailtje stuur. Heb dr nog 1 mailtje gestuurd en daarna niks meer. Krijg dan ook maar de schijt
Ook hier al vaak mailtjes gehad en ik uitgebreid vertelt wat ik zoek en wat voor paarden ik heb...hoor je niets meer. Tegenwoordig stuur ik een korte mail en krijg ik toch wat terug dan pas stuur ik een lange mail....wordt je zo moe van!
Heel erg frustrerend ja :p. Ik heb nu nog maar een mailtje gestuurd, of mijn mailtjes überhaupt wel aan komen. Want ik denk dat ik nu al wel vijf mailtjes heb gestuurd zonder reactie terug te krijgen. Als ik hier ook weer geen reactie op krijg, ga ik maar weer verder zoeken...
_PatriciaH
Geplaatst: 29-01-13 14:56
xZiva_ schreef:
Sommige mensen zijn best lastig Het mailtje wat ik hierboven beschreef was van cecille
O ja dan snap ik het wel, ze wil niemand op het terrein hebben en haar paarden zijn ook altijd drachtig en kunnen niet bereden worden. Ik heb haar heel lang geholpen zoals je wel weet en Eev komt daar ook vandaan maar ik kon eigenlijk ook alleen maar poetsen en mest scheppen heb het leuk gehad hoor dat zeker maar het waren meer klusjes die ik daar deed dan met de paarden bezig zijn!