Zo eindelijk weer leven hier Mobiel komt dinsdag pas, of later Moet me vader de machtiging aan mn moeder geven ofzo Omdat hij dan niet thuis is, en iemand boven de 18 een handtekening moet zetten :/
Whaha . Ach, ik ben nu overal van die borchures aan het aanvragen . Heb van allerlei universiteiten al veel brochures !
Diergeneeskunde, biomedische wetenschappen, paramedische wetenschappen, Mondzorgkunde(orthodontie), maar het geweldigste lijkt me dan nog Forensic Science .
Ik had nog niet verteld dat ik kids helemaal geweldig vind!
Ik liep vanmiddag naar de tram, want ik ging naar de paarden. Bij het stoplicht hoor ik ineens keihard : JUFF JUFF Brigitte, dus ik kijk om me heen, zie ik een groep 8er van vorige jaar staan (van mijn stage), ging ie helemaal vragen hoe het met me ging en waar ik nou stage liep, echt grappig.. En toen even gevraagd hoe hij het vond op de middelbare school en toen ging ie weer weg : Dag juf Brigitte..
ik heb geen navelpiercing maar wel heel veel in mijn klas. ik wou er wel een, maar leek me toch niks voor mij, en toen heb ik dus een tong piercing laten zetten
ik hoef idd ook geen navelpiercing meer meisje uit me klas (ofja 2 meisjes) hadden em eens een dagje niet in, en dat zag niet echt mooi uit, je zag het gaatje heel duidelijk...
@patty; opzich is het wel vet, alleen vind het altijd dom als mensen er zo overdreven mee gaan showen bv. als ze met iemand praten ofzo. bij mij weten niet heel veel dat ik er een heb omdat je het bij mij bijna niet ziet omdat ik er niet mee op wil vallen
I still hear your voice, when you sleep next to me. I still feel your touch in my dreams. Forgive me my weakness, but I don't know why. Without you it's hard to survive.
Cause everytime we touch, I get this feeling. And everytime we kiss I swear I could fly. Can't you feel my heart beat fast, I want this to last. I need you by my side. Cause everytime we touch, I feel the static. And everytime we kiss, I reach for the sky. Can't you feel my heart beat slow. I can't let you go. I want you in my life.
Your arms are my castle, your heart is my sky. They wipe away tears that I cry. The good and the bad times, we've been through them all. You make me rise when I fall.
Cause everytime we touch, I get this feeling. And everytime we kiss I swear I could fly. Can't you feel my heart beat fast, I want this to last. I need you by my side. Cause everytime we touch, I feel the static. And everytime we kiss, I reach for the sky. Can't you hear my heart beat slow. I can't let you go. I want you in my life.