Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lienieminie schreef:[ Afbeelding ]
over precies 15 dagen verzorg ik haar alweer een jaar![]()
![]()
![]()
wat hou ik toch intens veel van d'r
maatje987 schreef:ik wil dit toch even hier kwijt zoals sommige van jullie wisten verzorgde ik twee shets
dit was het toch niet helemaal dus ben ik een maand geleden gestopt
nu heb ik waarschijnlijk al iets anders gevonden en ga ik daar binnenkort is kijken een haflinger merrie van 15 jaar en 1,47 hoog is een erg mooi beestje
nathalie2000 schreef:Mijn verzorgshetjes zijn nu overgeplaatst naar een enorme wei die ze met zijn 2en delen en waar ze 24/7 in staan. Sinds dien zijn ze echt enorm aangekomen.
Ik heb geprobeerd met ze te longeren door van kleine palen een soort longeercirkel te maken, maar ze rennen er steeds uit.. We hebben natuurlijk eerst geprobeerd om het te proberen met iemand die ernaast loopt, maar ze begrijpen het niet helemaal en dat is redelijk logisch. Heeft iemand enige tips wat ik hierbij kan doen?
Amira_ schreef:Mijn bijrijdpony is verhuisd van stal en nu moet ik uiteraard met de eigenaar naar die stal zodat ze me alles uit kan leggen etc. Het probleem is dat zij overdag werkt en ik 's avonds en ik dus echt geen idee heb hoe we dat moeten gaan doen
AlwaysH schreef:Ik ben alweer bijna een jaar samen met mijn eerste verzorgpaard (hopelijk de laatste, als je snapt wat ik bedoel). Wist niet dat je zoveel van ene paard van eigenlijk iemand anders zou kunnen houden!
AlwaysH schreef:Waha, dat doe ik die van mij niet aan, arm paard zal niet meer gevreesd worden op stalx)