Verdomme..
Heb geen eens normaal afscheid kunnen nemen..
Ik stond daar voor de deur van de eigenaresse, niet thuis :S
Nou ik bij stal kijken..
Ook niet..
Weer naar huis.. Toen even tijdje bij ze in het land gezeten.
Nou, dan is het ook alleen maar eten.. Ik kon ook niks doen omdat de eigenaresse de halsters mee naar huis heeft genomen :S
Verdomme, ik had gewoon nog even wat met hem willen doen, even wandelen, lekker poetsen.. Waarom moet het nou weer zo gaan man 
Ik haat dit zo erg.
Nu belde net de vriendin van Yasmijn(eigenaresse) die ook helpt met gomez en lando, want ik had haar gebeld maar ze nam niet op, maar ze zei dat ik morgen nog wel langs mocht komen.
Maar morgen gaan ze met de oude eigenaresse praten, en daarna gaat hij waarschijnlijk gelijk mee.
Maar ze willen niet dat ik daar bij ben, omdat ik er niet bij betrokken hoor te zijn, niet dat ik dat wil hoor, maar ik ga morgen denk wel gewoon langs om even goed afscheid te nemen. En als het dan niet lukt ga ik schreeuwen en janken en mensen in elkaar slaan..
oke, dat is overdreven
Maar godver he, ben nou echt er verdrietig over terwijl ik hem pas een maandje doe..
Als courage nou weg zou moeten zou ik het minder erg vinden 
Klinkt misschien hard, maar het is gewoon zo 
Ik had gewoon wat met gomez, ik weet niet waarom maar ik vind het gewoon zo rot dat het nou zo moet gaan. waarom heb ik dat nou weer.
Arrg, ik haat dit zo.