Women2 schreef:Mag ik me hier ook melden?
Ik ben in het trotse bezit van twee hele fijne paarden. Een wat typische merrie die het heel fijn in de sport doet en een grote jonge ruin die nog wat pubert, onstuimig en super scherp is, maar o zo braaf.
Nou wil ik alleen maar een verzorgster die ouder is, ervaren is, lief is voor mijn paarden, niet hard wegloopt omdat mijn merrie wat zuur doet, zich niet bang laat praten door stalgenoten die haar eng vinden. Iemand die mij in ieder geval een dag in de week volledig zorg uit handen neemt en de rest van de week kan komen en gaan als hij/zij wil. Die ze wil voeren, boxen wil mesten, wil longeren, wil voeren, ze een borstelbeurt geeft, een eindje met ze wandelt, ze longeert (en hier als het kan ook handig in is >> evt dubbele longe) die een keer tuig wil poetsen. Gewoon iemand die ze de aandacht geeft die ze soms wat te kort komen, die afspraken na komt, te vertrouwen is, en die gewoon lief is voor mijn beesten.
Mocht ik een hele fijne, handige, ervaren ruiter vinden is rijden ook zeker een optie. Merrie is goed beleerd en gaat straks over naar het M en de ruin is net zadelmak. Moet uiteindelijk de springsport in als het even kan.
Is iemand die gewoon lief is, zuinig is op paarden en spullen en ook echt wat kan (gewoon een ervaren, ouder iemand) nou echt zo moeilijk vindbaar?
O en die het niet erg vind dat het zonnig is, vies is, koud is, mooi droog is, winderig en stormig is, lelijk weer is, fantastisch 30 graden weer is...
Ik kan ze niet vinden in ieder geval...
Ik breek even in.
Wat jij aanbiedt is precies wat ik zou zoeken wanneer ik weer behoefte aan paarden heb. (mijn paard is 3 weken geleden ingeslapen, geheel onverwachts.)
Maar ik snap jouw gevoel, ik ben ook heel lang op zoek geweest naar iemand die mijn paard in het weekend wilden doen, ze wilde gelijk rijden en de hele mikmak. Alleen maar jonge meisjes die reageerde en puntje bij paaltje toch geen zin hadden en dat terwijl ik geen geld vroeg, alleen liefde, aandacht en vertrouwen voor mijn paard.