Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anouk674 schreef:Ik denk dat je niet zo bang moet zijn voor dat meisje jullie doem het toch SAMEN en gewon zeggen
Ik ga nu dit doen ipv zal ik nu dit doen
Een beetje pit tonen is soms wel nodig
Je rijdt als zij er is toch ook dus zoveel anders zal het niet zijn en je kan het altijd voorstellen misschien zegt ze wel ja
soesje321 schreef:Hoi hoi!
Mag ik me ook melden?
Ik ben namelijk ook opzoek naar een verzorgpony( nee echt
) Nou ik ben Sarah ik ben 13 jaar oud en word in januari 14. Ik rij 5 jaar engels, maar ik ben nu net overgestapt naar Western sinds een maand of twee. Ik kan dus allebei. Ik vind alles wel leuk om het paard te doen, maar vind recreatief rijden het leukst, maar ik hoef niet perse te rijden. Ik ben ook niet vies van klusjes.
Omgeving Leiden het liefst. Ook het liefst binnen een straal van 10 km. Maar oestgeest en Rijnsburg zou eventueel ook kunnen.
Mvg Sarah
elszoekt17 schreef:soesje321 schreef:Hoi hoi!
Mag ik me ook melden?
Ik ben namelijk ook opzoek naar een verzorgpony( nee echt
) Nou ik ben Sarah ik ben 13 jaar oud en word in januari 14. Ik rij 5 jaar engels, maar ik ben nu net overgestapt naar Western sinds een maand of twee. Ik kan dus allebei. Ik vind alles wel leuk om het paard te doen, maar vind recreatief rijden het leukst, maar ik hoef niet perse te rijden. Ik ben ook niet vies van klusjes.
Omgeving Leiden het liefst. Ook het liefst binnen een straal van 10 km. Maar oestgeest en Rijnsburg zou eventueel ook kunnen.
Mvg Sarah
Hey, we wonen in dezelfde stad haha! Ben je nog steeds opzoek? Ik ken veel paardenmensen, als je wilt kan ik wel even rondvragen..?
xxRomyvl schreef:Ik zoek een verzorgpaard/pony omg. teteringen/ breda / oosterhout!
dit is mijn marktplaats advertentie :
http://link.marktplaats.nl/m983215390
SophieXAnni schreef:Ik ga morgen ergens kennis maken! Het zoeken heeft heeel lang geduurd dus ben blij dat ik ergens mag gaan kijkenHet leuke is dat de pony bij mijn moeders paard op stal staat, dus ik ken de plek al wel. Het is voor 2 keer in de week maar ik zal er vaker het meisje helpen. Die is namelijk 8 en heeft niet zo veel ervaring dus is het voor haar ook wel fijn! De pony is een Welsh geloof ik en is 20 jaar oud, maar kan nog behoorlijk stuiteren hoorde ik haha
Reusje_xx schreef:SophieXAnni schreef:Ik ga morgen ergens kennis maken! Het zoeken heeft heeel lang geduurd dus ben blij dat ik ergens mag gaan kijkenHet leuke is dat de pony bij mijn moeders paard op stal staat, dus ik ken de plek al wel. Het is voor 2 keer in de week maar ik zal er vaker het meisje helpen. Die is namelijk 8 en heeft niet zo veel ervaring dus is het voor haar ook wel fijn! De pony is een Welsh geloof ik en is 20 jaar oud, maar kan nog behoorlijk stuiteren hoorde ik haha
Klinkt leuk, Veel plezier!
Amira_ schreef:Wat ontzettend gaaf! Zoiets is echt mijn droompaard