Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anke

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 22:43

Bah zeg...zou het toch ff bij de eigenaar checken.
En als het idd zo is en op die manier moet, kun je altijd nog stoppen.
Eenmaal gestopt....is het voorbij.

Anouk674

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 22:47

Ik denk dat je niet zo bang moet zijn voor dat meisje jullie doem het toch SAMEN en gewon zeggen
Ik ga nu dit doen ipv zal ik nu dit doen
Een beetje pit tonen is soms wel nodig
Je rijdt als zij er is toch ook dus zoveel anders zal het niet zijn en je kan het altijd voorstellen misschien zegt ze wel ja

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 08:20

Anouk674 schreef:
Ik denk dat je niet zo bang moet zijn voor dat meisje jullie doem het toch SAMEN en gewon zeggen
Ik ga nu dit doen ipv zal ik nu dit doen
Een beetje pit tonen is soms wel nodig
Je rijdt als zij er is toch ook dus zoveel anders zal het niet zijn en je kan het altijd voorstellen misschien zegt ze wel ja

Ik denk dat de eigenaresse ook niet wil dat we alleen komen, omdat de shetlanders allebei pas 2 jaar zijn en de fjord is 4. Als er dan iets gebeurd moeten er dus niet alleen zijn, bijvoorbeeld als een van ons van de fjord af valt. Maar ik ga het gewoon vragen, bedankt voor de tips!

SulikoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:33

Ik zou het ook gewoon bespreken met de eigenaresse. En je hoeft niet gelijk te zeggen dat er sprake is van ruzie, maar wel dat iets je dwars zit omdat je in de ogen van het andere meisje niets goed doet en zij alles voor je bepaald.

marisje94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:14

Een aantal keer een verzorgpaard gehad door bij een stal te vragen of er een paard was die verzorgd moest worden. Maar via via heeft me nog verder geholpen! Zo heb ik 3 verzorgpaarden gehad in 4 jaar tijd waar ik gratis op mocht rijden. Super veel geleerd!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:06

Misschien gekke vraag, maar waarom steeds een nieuw verzorgpaard?
Moest je weg vd eigenaar ofzo?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:21

Ik heb er vorig jaar ook 5 in 1 jaar gehad :x
Had steeds pech, twee verhuizingen, één verkocht, één wilde het zelf weer doen, dat soort dingen. Nu hopen dat ik dit paard langer dan een jaar mag rijden ..

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:01

Ik zit nu ook bij mijn 3e adresje in ongeveer 1,5 jaar. Verhuizing, gebrek aan klik (met zowel eigenaar als paard). Zit hier nu een half jaar, hopelijk nog voor een langere tijd.

fabpannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:33

nou zoals jullie een heeeeele tijd hebben gelezen ging het allemaal niet zo makkelijk met een verzorgpony vinden maar nu sinds een maand verzorg ik een paint horse en een tuiger beide super leuke paardjes en 2 totaal verschillende karakters het paint horse king is heel chill en kan je makkelijk mee naar buiten kan je eigenlijk iedereen opzetten zo makkelijk is die en de tuiger chapoon is een ander verhaal haha die is komt boven mijn hoofd uit met zijn schoft ! :O oeps haha en is soms best wel heet ! ze staan beide voor de kar en ben echt super blij met ze ! :D

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:25

Ik ben ook weer op zoek! Dinsdag bij een haflinger gekeken, leuk dier maar de eigenaar had al iemand gevonden. Vandaag advertentie geplaatst op Bokt en facebook en nu hopen dat ik een reactie krijg haha :D

elszoekt17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 13:44

soesje321 schreef:
Hoi hoi!

Mag ik me ook melden?
Ik ben namelijk ook opzoek naar een verzorgpony :o ( nee echt :P ) Nou ik ben Sarah ik ben 13 jaar oud en word in januari 14. Ik rij 5 jaar engels, maar ik ben nu net overgestapt naar Western sinds een maand of twee. Ik kan dus allebei. Ik vind alles wel leuk om het paard te doen, maar vind recreatief rijden het leukst, maar ik hoef niet perse te rijden. Ik ben ook niet vies van klusjes.
Omgeving Leiden het liefst. Ook het liefst binnen een straal van 10 km. Maar oestgeest en Rijnsburg zou eventueel ook kunnen.

Mvg Sarah

Hey, we wonen in dezelfde stad haha! Ben je nog steeds opzoek? Ik ken veel paardenmensen, als je wilt kan ik wel even rondvragen..? :)

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 20:13

elszoekt17 schreef:
soesje321 schreef:
Hoi hoi!

Mag ik me ook melden?
Ik ben namelijk ook opzoek naar een verzorgpony :o ( nee echt :P ) Nou ik ben Sarah ik ben 13 jaar oud en word in januari 14. Ik rij 5 jaar engels, maar ik ben nu net overgestapt naar Western sinds een maand of twee. Ik kan dus allebei. Ik vind alles wel leuk om het paard te doen, maar vind recreatief rijden het leukst, maar ik hoef niet perse te rijden. Ik ben ook niet vies van klusjes.
Omgeving Leiden het liefst. Ook het liefst binnen een straal van 10 km. Maar oestgeest en Rijnsburg zou eventueel ook kunnen.

Mvg Sarah

Hey, we wonen in dezelfde stad haha! Ben je nog steeds opzoek? Ik ken veel paardenmensen, als je wilt kan ik wel even rondvragen..? :)

Wat leuk! Graag! Dat zou heel fijn zijn haha. Misschien kunnen we ff pb'en?

_Saartjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 00:17

Nou, ik was dus al een hele tijd geleden wezen kijken bij een verzorgpaardje.. Helaas niks geworden ivm ver fietsen en dat ik bang was dat ik daardoor geen zin had om heen te gaan..! Gelukkig begreep ze dat!
Hoewel ik het paardrijden nogsteeds heel erg mis, heb ik op dit moment zo weinig tijd. Dit vind ik echt super jammer. Ik zit op dit moment in mijn examenjaar en werk daarnaast ook nog heel wat uurtjes in de week.
Maar als ik klaar ben met mijn examens ga ik zeker weer actief op zoek naar een verzorgpaard/verzorgpony!
Gelukkig kan ik af en toe ook nog mee met vriendinnen van mij met een eigen paard, dus ik hoef het gelukkig niet helemaal te missen!

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:54

Ik heb mijn oude verzorgshet weer terug! <3

xxRomyvl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:47

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:27

xxRomyvl schreef:
Ik zoek een verzorgpaard/pony omg. teteringen/ breda / oosterhout!
dit is mijn marktplaats advertentie :

http://link.marktplaats.nl/m983215390

Nette advertentie! Misschien kun je nog aangeven waar je interesses liggen (springen, dressuur, recreatief, etc.) en of je bereid bent een bijdrage te betalen. Hoop dat je snel wat vind!

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:07

Ik ga morgen ergens kennis maken! Het zoeken heeft heeel lang geduurd dus ben blij dat ik ergens mag gaan kijken :) Het leuke is dat de pony bij mijn moeders paard op stal staat, dus ik ken de plek al wel. Het is voor 2 keer in de week maar ik zal er vaker het meisje helpen. Die is namelijk 8 en heeft niet zo veel ervaring dus is het voor haar ook wel fijn! De pony is een Welsh geloof ik en is 20 jaar oud, maar kan nog behoorlijk stuiteren hoorde ik haha

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:10

nathalie2000 schreef:
Ik heb mijn oude verzorgshet weer terug! <3

jeej, ik ben blij voor je! *\o/*

Reusje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:16

SophieXAnni schreef:
Ik ga morgen ergens kennis maken! Het zoeken heeft heeel lang geduurd dus ben blij dat ik ergens mag gaan kijken :) Het leuke is dat de pony bij mijn moeders paard op stal staat, dus ik ken de plek al wel. Het is voor 2 keer in de week maar ik zal er vaker het meisje helpen. Die is namelijk 8 en heeft niet zo veel ervaring dus is het voor haar ook wel fijn! De pony is een Welsh geloof ik en is 20 jaar oud, maar kan nog behoorlijk stuiteren hoorde ik haha

Klinkt leuk, Veel plezier!

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 21:59

Reusje_xx schreef:
SophieXAnni schreef:

Klinkt leuk, Veel plezier!

dankje! *\o/*

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:20

Inmiddels heb ik ook een schat van een verzorgpaard. Eigenlijk een lease maar het is naar 35,- pm. Mag elke dag rijden en verzorgen en mag zelf weten wanneer wel of niet!

Naam: Raymond
Bijnaam: Meneer, reus, lomperik, idioot :)
Ruin, 1.82, 17 jaar, dressuur en mennen, ga binnenkort met hem springen! *\%/*

Hen hem trouwens al maaaaaaanden maar had het niet gemeld in dit topic. Oeps.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sorry voor fotospamxD

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:25

Wat ontzettend gaaf! Zoiets is echt mijn droompaard :j

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:25

Wat een gaaf paard! Ik ben na een half jaar ook nog altijd blij met 'mijn' knollies <3

Afbeelding

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:29

Amira_ schreef:
Wat ontzettend gaaf! Zoiets is echt mijn droompaard :j

Ja is geweldig paard! inderdaad echt een droompaardje voor mij! Het voelt nog steeds alsof het de mijne is!

En ik ben zo trots op wat we hebben bereikt (zal even topic link toevoegen zometeen wat ga heg niet helemaal uitleggenx)

Ik ga ook wedstrijden starten!

En in deze tweespan zijn ze zo ruig, terwijl het zo'n lieve knul is♡

Afbeelding
(De steigerende is zijn maatje)
Afbeelding
Ze hebben op heel hoog niveau gelopen! Super gaaf!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:30

EskeGirl schreef:
Wat een gaaf paard! Ik ben na een half jaar ook nog altijd blij met 'mijn' knollies <3

[ [url=m/AFEnFY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Awh! Fries en Mini - Fries! :D