Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

als het weer een beetje meezit.
mn moeder gaat wel mee om me in de gaten te houden, zodat als ik eraf kletter er wel iemand op stal is om de ambulance te bellen
terug van pebbels

!
(hou t beetje oppervlakkig op bokt
, we hebben stalkers,, best grappig
) 
mensen die zelfs dreigenmet de dierenbescherming,, maar 1 probleempje? pebbels word O.o mishandeld?
ds t mooie eraan
ze bezorgen ons enkel leedvermaak joh
jij met verona!
*denkt aan liedje :

volgens mij had ie géén zin om te rijden 
dus ff gelongeerd, niet eens heel lang, kwartier ofzo en toen erop
mn moeder Faith vasthouden, mn moeder dé ultieme paardenleek met zown groot paardenbeest
liet ze de longeerlijn uit elkaar vallen tijdens ernaast lopen, man ik kreeg zowat een hartverzakking want Faith stond daarvoor ook al in zn teugels en ging gek doen 
na een paar rondjes longeerlijn eraf gehaald en toen ben ik gaan draven, ging eigenlijk heel goed, hij schrok wel één keer in een hoek maar hij sprong alleen opzij. Na een kwartier ofzo ben ik ermee gestopt, het ging zo goed
en hij werd moe en lastig en wilde telkens naar een pony toe dus het was wel weer genoeg
)
maarja ik móest nu rijden want alles zat mee (het weer, zn sufheid
)
nee grapjem hij heeft het maar een paar keer gedaan in al die lessen
en mijn nieuwe instructrice weet écht wel hoe je dat eruit krijgt (ook al zit het er niet eens in, wss ligt het gewoon aan het bit), was met Fire ook zo. 
, want ik ga nog even hw maken

ik ga oppassen *kots*