Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..
.
. Maar ik merk zelf ook dat als ik lang op hetzelfde paard rijd, ik niet echt snel meer vooruit ga, dus zoals jij het noemt, vastroest
. Daarom ga ik ook het liefste op verschillende, daar leer je echt veel meer van is mijn mening
.Olympia schreef:Hello..
Even tussen de paarden door.. Vandaag weer op Sisi gereden.. We hebben ook een stukje gegalopeerd.. En daarna wilden ze alleen maar racen.. Maar goed.. Na een half uurtje was ze best moe en had ze ook goed haar best gedaan..
Straks naar de manege.. Hoop dat ik op Pipo zit..
*dit even gekopieerd uit ander topic*
. lilykashmir schreef:Nou, ik ben er wél van overtuigd als je gewoon goed les neemt, da je dan écht niet vastroest.Whaha, ja, idd. Maar ik merk zelf ook dat als ik lang op hetzelfde paard rijd, ik niet echt snel meer vooruit ga, dus zoals jij het noemt, vastroest
. Daarom ga ik ook het liefste op verschillende, daar leer je echt veel meer van is mijn mening
.
Wat vinden jullie trouwens van het gezeik over de negerzoenen >>> Buys zoenen?

:D
Kost 53 euro voor 12 lessen en dan zitten we ook meteen bij de club.. dus mogen we met alles meedoen..
joehoe.. VOrige week ontzettende lol gehad op die paardjes

..
ik=middelste
ben benieuwd naar het verhaal.
wel leuk hoor vandaag hadden we engels uitval eigenlijk ned maar eng was daar naar verzet dus een uuur eerder uit
joehoe 

.
ben ondertusen beziig met werkstuk ak over de VS JAPAN en ARGENTINIIë
Zo ernstig ben ik nu 
ik ben nog steeds opzOek naar een babyblauw dekje en zon vliegending
voor te springen op zijn hoofd whaha (komt even niet uit haar worden_)
, I understand you
.
. Vriendin en ik moeten presentatie doen over atlantis en nu schijnt dat er in 2012 allerlei dingen gebeuren, blabla, en dat atlantis weer naar boven zou komen drijven ofzo, anyway... We typten bij google in "end of the world" en toen kregen we dit filmpje, ik vind m best droog
.