Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amira_ schreef:Over de pony zelf. Hij zou helemaal bomproof zijn en nooit een stap verkeerd zetten. Ook zei ze dat ze altijd alleen met m buiten reed. Nu was ik van de week naar buiten met een stalgenootje en die zei dat ze niet met hem naar buiten durfde omdat ie zo schrikkerig was. Is toch wel iets heel anders dan wat ze verteld had, vandaar ook dat mijn buitenrit alleen met m zo verkeerd ging.
Zijn nog wel meer dingen, maar hier was ik wel het meest verbaasd over !
fenijro_tani schreef:Amira_ schreef:Over de pony zelf. Hij zou helemaal bomproof zijn en nooit een stap verkeerd zetten. Ook zei ze dat ze altijd alleen met m buiten reed. Nu was ik van de week naar buiten met een stalgenootje en die zei dat ze niet met hem naar buiten durfde omdat ie zo schrikkerig was. Is toch wel iets heel anders dan wat ze verteld had, vandaar ook dat mijn buitenrit alleen met m zo verkeerd ging.
zou het kunnen zijn dat hij bij haar wel echt bomproof is= zie ik wel vaker namelijk..
fenijro_tani schreef:Amira_ schreef:Over de pony zelf. Hij zou helemaal bomproof zijn en nooit een stap verkeerd zetten. Ook zei ze dat ze altijd alleen met m buiten reed. Nu was ik van de week naar buiten met een stalgenootje en die zei dat ze niet met hem naar buiten durfde omdat ie zo schrikkerig was. Is toch wel iets heel anders dan wat ze verteld had, vandaar ook dat mijn buitenrit alleen met m zo verkeerd ging.
zou het kunnen zijn dat hij bij haar wel echt bomproof is= zie ik wel vaker namelijk..
EskeGirl schreef:Kan je het niet bespreken met de eigenaar?
SophieXAnni schreef:EskeGirl schreef:Kan je het niet bespreken met de eigenaar?
Dat zit een dus een beetje ingewikkeld. Dat meisje was er eerder dan ik, en toen zei er ongeveer 2 maanden was kwam ik er bij. De eigenaresse heeft in het begin ook gezegd dat als we ruzie krijgen dat meisje de gene is die blijft. Dus ze zal ook eerder haar gelijk geven, daarom heb ik geen idee wat ik moet doen
Anouk674 schreef:EskeGirl schreef:Kan je het niet bespreken met de eigenaar?
Waarom komen jullie dan samen? Is aparte dagen niet veel handiger?