Nouw,
V is morgen uitgelteld!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ier schreef:Zo lief..
Keihip man....
Weetje ik vind Veerle hip
Ik vind Friesen hip

Gemma_Luuvv schreef:Ja ze is van Suzanne.haha vorig jaar.. ik denk dat jullie hem al langer hebbe
Ier: 2 hengsten sukkels ? :p

.

Sylleke schreef:Gemma_Luuvv schreef:Ja ze is van Suzanne.haha vorig jaar.. ik denk dat jullie hem al langer hebbe
Ier: 2 hengsten sukkels ? :p
Al een paar jaar, toen ik Ilona nog verzorgde reden we al samen.
Ben er ff niet geweest dus Ier sorry; ga je stoppen met Eric?
Ier schreef:lilykashmir; Dat is het ook niet. Zo negatief praat ik ook niet over ze.
Ja ik heb het leuk gehad daar ja. Maar ik had het nooit over de eigenaren enz. Ik weet niet, ik heb nooit echt gehad dat ik goed met ze kon opschieten ofzo. Erik is echt wel heel lief hoor. Dat zal die ook zekers altijd blijven. Maar dat wat ik wil zit gewoon niet in hem, was ik al een tijdje achter. Maar ik dacht, het gevoel van ik wil iets met energie of iets dergelijks, dat gaat wel weg. Maar dat gebeurde dus niet. En dat er dus laatst bijkwam dat ik maar moest dressuren omdat die ander het ook doet en blabla. Toen was de maat zo ongeveer wel vol. Ik ben nou eenmaal niet zon superdressuurmuts enz.
Robijntjah schreef:lilykashmir schreef:Mooi dat het zo lekker gaat met Veerle!
Thnks, is echt een tijd geleden dat ik zo'n superband had met een paard!
Zaterdag nacht toen we terugkwamen van showavond ging ik haar even knuffelen, en toen ik wegliep van stal hinnikte ze naar me
echt fijn dat ut zo goed gaat!!
! 
. 

. Als erg geen vooruitgang in zit heb je het echt na een tijdje gehad lijkt mij
.
? 

..

...