Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sneeuwpop

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:22

Misschien moet je eerst de regels eens doorlezen en leerzame dingen die in het topic staan.
Eigenaars zijn niet zo happig op mensen die niet kunnen lezen. (Vooral in geval van reageren op een advertentie)
Succes met je zoektocht.

_Saartjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:57

Ik ga vrijdag kijken bij een paard, dus ik ben benieuwd! Hoop dat t wat wordt en dat het klikt!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:55

Hai!
Kom dit topic net tegen, en ben bang dat ik hem nodig ga hebben...
Mijn O zo leuke, lieve en grote tuigertje staat te koop en het kan zo met een paar maanden afgelopen zijn:(
Daarom ben ik dus aan het rondsnuffelen of er nog mensen zijn in mijn buurt die paarden aanbieden, voor minderd dan 40,- P.m.

Heb er trouwens ook een halfjaar over gedaan om mijn bijrijdtuiger te vinden en ben heel erg blij met hem:)

Maar wanneer het gaat stoppen weet ik nog niet...

Dus ik volg

Reusje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 16:21

Balen dat hij wordt verkocht! Hopelijk kan je nog even van hem genieten en vind je daarna weer een leuke andere :)

Ik ben vandaag voor de 2e keer bij de zelfde pony gaan kijken. Het was heel leuk en heb voor het eerst gereden! Omdat ze al heel lang stil heeft gestaan alleen stap en draf, maar dat is niet erg :) Het is nu bijna zeker dat het doorgaat *\o/* ik ga er volgende week weer heen.

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 16:51

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:11

Reusje_xx schreef:
Balen dat hij wordt verkocht! Hopelijk kan je nog even van hem genieten en vind je daarna weer een leuke andere :)

Ik ben vandaag voor de 2e keer bij de zelfde pony gaan kijken. Het was heel leuk en heb voor het eerst gereden! Omdat ze al heel lang stil heeft gestaan alleen stap en draf, maar dat is niet erg :) Het is nu bijna zeker dat het doorgaat *\o/* ik ga er volgende week weer heen.

Dat gaat zeker nog héél lang duren, misschien heb ik nog wel twee jaar :D
Mij tante heeft me een tinker aangeboden die bij haar op stal staat en de baasjes niet echt goed voor haar zorgen, dus zo nodig heb ik al wat gevonden.

Ging sneller als verwacht :+

renskefm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:03

Helaas heb ik nog niets gevonden :( Maar aan het einde van de 3e of 4e klas hangt van mijn huiswerk af mag ik een eigen paard aanschaffen :D /3

horsesdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:35

hay, ik volgde al een tijdje :) maar ik heb een vraag.. Ik heb nog geen ervaring met rijden, en mijn pa laat me op de een of ander manier niet lessen terwijl hij zegt dat hij het wel van plan is (na 8 jaar lang wachten nogsteeds niets) :\ maar anyways ik ben op zoek naar een verzorgpony om me toch met ze bezig te houden. Ik heb 4 maanden geleden mijn advertentie geposte en ik heb het gevoel dat ze niet reageren vanwege mijn ervaring. Vinden jullie dat ik maar even wacht tot dat ik een jaartje lessen hebt gevolgd of moet ik maar blijven hopen tot iemand reageert?

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:46

Het is verstandig om wat les te nemen. Echter, als je graag wilt en in je advertentie duidelijk neer zet dat je wilt leren zal ik dat gewoon ernaast blijven proberen ;) je kan er dan altijd bij zeggen dat je net gestart bent met lessen.

wat altijd helpt is wanneer je open staat om klusjes te doen en je rijden niet als vereiste ziet ;) ook bereid zijn een (kleine) maandelijkse bijdrage te betalen kan als pre gezien worden.

Zal alleen eerlijk zijn dat als je helemaal geen ervaring hebt het lastig gaat worden, je moet dan echt iemand hebben die tijd in je wil steken.

In ieder geval, heel veel succes!

horsesdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:57

dankjewel voor je advies maliejane! Ik denk inderdaad gewoon dat ik even wacht tot dat ik paar lessen heb gevolgd. Ookal gaat dat wel even duren..

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 22:16

Kan je niet zelf op zoek gaan naar les? Misschien helpt het om op internet te zoeken naar een manege wat voldoet aan wat je zoekt en dat dan aan je vader te laten zien? Na 8 jaar wachten lijkt het me niet dat nog langer wachten iets op gaat leveren ;)

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 22:17

Afbeelding
Ik heb inmiddels een verzorgpony gevonden! Een prachtige tinker <3

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 22:17

horsesdream schreef:
dankjewel voor je advies maliejane! Ik denk inderdaad gewoon dat ik even wacht tot dat ik paar lessen heb gevolgd. Ookal gaat dat wel even duren..

Kan je geen krantenwijk nemen of oppassen oid om geld te verdienen?
Je moet inderdaad net geluk hebben dat je iemand vindt die je kan en wilt lesgeven, die zijn zeldzaam. (Ik heb er zo een gevonden, altijd leuk als de eigenaar je les kan geven want die kent het paard het beste)

horsesdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:45

maliejane schreef:
Kan je niet zelf op zoek gaan naar les? Misschien helpt het om op internet te zoeken naar een manege wat voldoet aan wat je zoekt en dat dan aan je vader te laten zien? Na 8 jaar wachten lijkt het me niet dat nog langer wachten iets op gaat leveren ;)

Dat is allemaal geen probleem. Ik heb de manege al opgezocht, het is niet te duur en ook niet ver. Ik heb hem ook al een paar keer laten zien. Het enige wat nu echt nodig is is de inzet van m'n vader.

horsesdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:57

Selina schreef:
horsesdream schreef:

Kan je geen krantenwijk nemen of oppassen oid om geld te verdienen?
Je moet inderdaad net geluk hebben dat je iemand vindt die je kan en wilt lesgeven, die zijn zeldzaam. (Ik heb er zo een gevonden, altijd leuk als de eigenaar je les kan geven want die kent het paard het beste)

Mijn pa vind me te jong om te werken. Hij wilt zeg maar dat ik me echt focus op school ens.
En het was ook niet echt dat ik specifiek wilde leren rijden, als ik ze maar gewoon kon borstelen en knuffelen. Ik zou het meehelpen op stal ook geen probleem vinden.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:59

Jammer dat je ver weg woont, had een leuke knuffelpony voor je staan!!

horsesdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:25

Ah dat is echt jammer |( Maar dankjewel voor het aanbieden _PatriciaH Ik woon in het centrum van Den Haag en daar vind je niet zo gauw weides met paarden! Dus dat is ook nog eens een nadeel van in de stad wonen ;(

superauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:00

weet je wat ik altijd zo apart vind? dat veel mensen elke dag rondhangen op marktplaats etc. en dan zeggen dat je niks kunt vinden... als er niks op marktplaats staat gwn aan de deur gaan vragen! gaat veel sneller!! :j

Indra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:02

Iemand omgeving Ermelo nog op zoek naar drie leuke verzorgshetlanders? Stuur maar een berichtje voor meer informatie en hopelijk kan ik helpen :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:42

horsesdream schreef:
Ah dat is echt jammer |( Maar dankjewel voor het aanbieden _PatriciaH Ik woon in het centrum van Den Haag en daar vind je niet zo gauw weides met paarden! Dus dat is ook nog eens een nadeel van in de stad wonen ;(

Oei in het centrum is niet makkelijk... Maar ik woon midden in de polder en kan niet zeggen dat dat zoveel makkelijker is... Heb een rijpaard waar ik iemand voor zoek, kleine bijdrage, rijden zoveel je wil en een klein pony'tje waar niet op gereden kan worden dus dat snap ik nog maar het is zo'n leukerd dus als iemand wil :D

Nadia_dc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 21:01

Ik woon midden tussen de weides en paarden. Maar er wordt niets aangeboden (of ik kon niet helemaal aan de eisen voldoen ;( ) maar heb ook het lef niet om aan te kloppen :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 21:02

Ik heb wel gemerkt dat de meeste verzorgpaarden niet online aangeboden worden. Van de reacties op mijn advertentie had 80% zelf geen advertentie.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 21:38

Selina schreef:
Ik heb wel gemerkt dat de meeste verzorgpaarden niet online aangeboden worden. Van de reacties op mijn advertentie had 80% zelf geen advertentie.

Inderdaad, vaak is het via via. Jammer, want dat zou het zoeken een stuk makkelijker maken :+. Hier in de buurt staan soms best leuke pony's om te verzorgen (meestal shetlanders enz), vind het toch wel leuk... Maar ja, ben al verzadigd met 2 pony's waarbij ik bij 1 eind dit jaar een veulentje verwacht (niet van de pony zelf helaas :D).

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:02

superauke schreef:
weet je wat ik altijd zo apart vind? dat veel mensen elke dag rondhangen op marktplaats etc. en dan zeggen dat je niks kunt vinden... als er niks op marktplaats staat gwn aan de deur gaan vragen! gaat veel sneller!! :j

Precies, zo heb ik mijn grote vriendin gevonden en verzorg haar nu weer bijna een jaar <3

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 01:40

Mochten er mensen een paardje zoeken ik heb er nog wat in maasdriel staan je stuurt maar pb hoor.