Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Reusje_xx schreef:Balen dat hij wordt verkocht! Hopelijk kan je nog even van hem genieten en vind je daarna weer een leuke andere
Ik ben vandaag voor de 2e keer bij de zelfde pony gaan kijken. Het was heel leuk en heb voor het eerst gereden! Omdat ze al heel lang stil heeft gestaan alleen stap en draf, maar dat is niet ergHet is nu bijna zeker dat het doorgaat
ik ga er volgende week weer heen.
horsesdream schreef:dankjewel voor je advies maliejane! Ik denk inderdaad gewoon dat ik even wacht tot dat ik paar lessen heb gevolgd. Ookal gaat dat wel even duren..
maliejane schreef:Kan je niet zelf op zoek gaan naar les? Misschien helpt het om op internet te zoeken naar een manege wat voldoet aan wat je zoekt en dat dan aan je vader te laten zien? Na 8 jaar wachten lijkt het me niet dat nog langer wachten iets op gaat leveren
Selina schreef:horsesdream schreef:dankjewel voor je advies maliejane! Ik denk inderdaad gewoon dat ik even wacht tot dat ik paar lessen heb gevolgd. Ookal gaat dat wel even duren..
Kan je geen krantenwijk nemen of oppassen oid om geld te verdienen?
Je moet inderdaad net geluk hebben dat je iemand vindt die je kan en wilt lesgeven, die zijn zeldzaam. (Ik heb er zo een gevonden, altijd leuk als de eigenaar je les kan geven want die kent het paard het beste)
horsesdream schreef:Ah dat is echt jammerMaar dankjewel voor het aanbieden _PatriciaH Ik woon in het centrum van Den Haag en daar vind je niet zo gauw weides met paarden! Dus dat is ook nog eens een nadeel van in de stad wonen
Selina schreef:Ik heb wel gemerkt dat de meeste verzorgpaarden niet online aangeboden worden. Van de reacties op mijn advertentie had 80% zelf geen advertentie.
superauke schreef:weet je wat ik altijd zo apart vind? dat veel mensen elke dag rondhangen op marktplaats etc. en dan zeggen dat je niks kunt vinden... als er niks op marktplaats staat gwn aan de deur gaan vragen! gaat veel sneller!!