Maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben helemaal gek op dat gekke meisje xD Wilde je alleen even zeggen dat het dus niet aan jou hoeft te liggen en het gewoon het karakter van het beestje kan zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Selina schreef:4 minuten? Weet je zeker dat je dat wel kan?![]()
Ik ben zelf nu voorzien van een paardje. Denk dat we een mooie combinatie kunnen worden, we moeten nog aan elkaar wennen maar ach dat is logisch.
love_horse1 schreef:Ik val ook even binnen hoor.![]()
Ook ik ben weer op zoek naar een verzorgpaard.
Ik heb gister een advertentie geplaatst en ik heb al een bericht, nu kijken of het wat gaat worden.
Ik had ook nog een bericht naar iemand gestuurd of ze nog iemand zocht, Nooit meer antwoord op gekregen wat ik erg jammer vind.. Zeg dan op z'n minst dat je al voorzien bent.
love_horse1 schreef:Ik [naam] ook even binnen hoor.![]()
Ik heb gister een advertentie geplaatst en ik heb al een bericht, nu kijken of het wat gaat worden.
Ik had ook nog een bericht naar iemand gestuurd of ze nog iemand zocht, Nooit meer antwoord op gekregen wat ik erg jammer vind.. Zeg dan op z'n minst dat je al voorzien bent.
Selina schreef:love_horse1 schreef:Ik val ook even binnen hoor.![]()
Ik zie alleen een advertentie die 8 maanden oud is?
Kashmino schreef:Is er ook zoiets als: Ook zo moeilijk om een verzorger te vinden? Topic?![]()
Ik ben al een paar maanden bezig een verzorger te vinden voor 2 pony'S maar ik krijg 0.0 reactie. Dat terwijl hier niet zo veel pony's worden aangeboden en er schijnbaar wel vraag naar is...
Weet iemand misschien hoe het komt?
http://www.bokt.nl/markt/ad/368518/verzorger-gezocht
Hier staat alles in wat de eisen betreft. Zijn het dan echt zoveel eisen?
EskeGirl schreef:Kashmino schreef:Is er ook zoiets als: Ook zo moeilijk om een verzorger te vinden? Topic?![]()
Ik ben al een paar maanden bezig een verzorger te vinden voor 2 pony'S maar ik krijg 0.0 reactie. Dat terwijl hier niet zo veel pony's worden aangeboden en er schijnbaar wel vraag naar is...
Weet iemand misschien hoe het komt?
http://www.bokt.nl/markt/ad/368518/verzorger-gezocht
Hier staat alles in wat de eisen betreft. Zijn het dan echt zoveel eisen?
Ik zou hier (als ik iets zocht en in de buurt woonde) wel op reageren. Je moet net iemand treffen die niet kunnen rijden geen enkel probleem vindt.
Enige tip die ik heb, is advertentie regelmatig opnieuw plaarsen. Ik weet niet hoe oud deze is, maar op oudere advertenties reageer ik meestal niet omdat ik dan denk: die heeft vast al iemand....