Ik jaag niemand weg Fem, ik heb alleen geen zin in dat gezeik elke keer Zeker omdat ik me afvraag wat er van waar is,
Maar als iemand dat vraagt, mag ik er zeker toch wel antwoord op geven? Ik bedoel het is géén gezeik als iemand er echt mee zit.. Of dat je er op reageerd is je eigen keuze en of je het leest ook. Maar als iemand er geïntresseerd is, dan mag ik toch wel even mijn hart luchten, en vertellen waar ik mee zit? En of je het geloofd of niet, dat moet je ook zelf weten. Ik neem aan dat wat hier overal wordt geschreven niet allemaal even waar is.. Maar dít hoe ik het hier schrijf is toch zeker waar gebeurd!
Vandaag naar V geweest, bak was verzopen dus we gingen even lekker wandelen. En langs de weg draven (aan de hand). Maar wat kan ze toch geweldig draven
Komende zomer (binnenkort t/m oktober) gaat B, met twee andere twenters, op een grote wei staan! Dat zal ze wel leuk vinden, want door Jessica en V wordt ze de hele tijd weg gejaagd Waarschijnlijk ga ik haar mee weg brengen , dus dat worden een aantal foto's van voor, tijdens (natuurlijk ga ik haar opzoeken) en na de zomer ! Kijken of je verschil ziet
Anders leef alleen jij hier de laatste paar berichten whaha .. Leuk dat je meegaat wegbrengen waarschijnlijk! .. Verschil zal je vast wel zien hoor, zeker als ze nog jong zijn
Vandaag voor de tweede keer op Biggels geweest, er reed nu aan de andere kant in de bak ernaast nu ook een pony en later kwam er nog 1 aan, hij voelde zich wel erg hengst , maar deed verder braaf
Vorig jaar stond ie gewoon met Lonan op de wei en een hele tijd heeft Viane er ook gewoon bij gestaan (daardoor heeft Lonan haar toen ook kunnen dekken ).. Later stond hij met Spirit, waarmee die nu ook nog wel in de paddock staat, maar eerst was Spirit de baas over Biggels, nu andersom
En Kailey en Viane staan dan samen en in de paddock Spirit er vaak nog bij
Ohw, ja.. Spirit is er ook nog Maar was het dan (eigenlijk) niet de bedoeling dat Lonan haar zou dekken? Lijkt me wel toch
Dat is wel schattig als Spirit (nogsteeds) de baas over hem zou zijn Ik ben benieuwd hoelang Jessica nog de baas over B zal zijn! Ze is nu al 1.65 en bijna 2 !
En vandaag voor aardrijkskunde naar een natuurgebied gegaan. Daar moeten we een soort van werkstuk over maken Dadelijk misschien nog naar Verona, maar moet nog leren en ik ben moe
Vanmiddag melige foto's gemaakt bij Faith, hij was lekker druk plaats ze als ik ze heb ontvangen En ik heb misschien een verzorgpaardje erbij in de box naast Faith, superhandig Alleen nog ff vragen of eigenaresse van Faith het wel wil hebben zodat de eigenaresse van dat andere paard geen problemen ermee krijgt