ann .. balen van gomez! teminste.. bale van die vorge eigenaar.. maar als ik het goed begrijp deed de vorge eigenaar dr niks mee en zijn jullie m nu aan t inrijden? of haal ik nu alles door de war?
liz : owowowow kl*te !! hoe krijg je dat toch voor elkaar
reactie op femke via PB .. marjolein mag nog niks weten
Mensen, heb nu nietzoveel zin om bij te lezen Ben muziek namelijk aan 't downloaden wat ik op me telefoon wil hebben heb me micro SD kaartje vandaag binnen gekregen namelijk
Maar ik ben nu net pas thuis.. 's middags om kwart over 5 naar de paarden gegaan
Ben ik vesra (welshje) uit het land gaan halen en lekker gaan poetsen en een buitenritje gemaakt Ze was onwijs lief, ze wou ook alleen maar hard, maar dat mocht niet altijd
Daarna even Tara (shetje) gaan poetsen en knuffelen, dat had ik zo gemist
Toen later vroeg de eigenaar van Tara en Amarat of ik vanavond wat te doen had Nee, ik had niks te doen.. Dus gingen we voor stallen kijken, want.. Hier komt het verhaal over Amarat, wat er met hem is Amarat is al 1x eerder gekraakt Nou zou die eigenlijk donderdag (vorige week) gekraakt worden alleen dierenarts kon niet komen, want zijn vrouw kon gaan bevallen die avond.. dus zouden we eigenlijk moeten wachten tot 3 september.. Vonden wij eigenlijk te lang omdat hij onwijs veel pijn heeft Dus dat gezegt. en uiteindelijk was die er vandaag.. En hij is nu wel gekraakt
Maar nu voordat we erop mogen moeten we hem eerst goed longeren om zijn spieren warm te maken.. maar waar we nu staan, mag 't niet op de longerring, omdat die schreef ligt en wat stenen liggen. en de paddock is te zwaar.. en in de bak mag 't niet van de eigenaar van de stal (ene kant wel logisch)
Dus enige optie is verhuizen met hem, Dus we zijn bij stallen wezen kijken.. we hebben mooie stal gezien, Alleen.. Tara en Amarat worden nu voorlopig uitelkaar gehouden dan Want we moeten voor tara (een shetlander dat nog wel!) en extra box erbij moeten betalen.. Daar heeft de eigenaar van de paarden geen genoeg geld voor Dus we laten tara waarschijnlijk staan op de stal waar we nu staan In een kleinere goedkopere box (anders stonden amarat en tara samen in 1 box). En amarat gaat dan naar die nieuwe stal.. Daar hebben ze een stapmolen, goeie longerring en goeie bak. genoeg paddocks dus kan altijd wel losgegooid worden
Alleen voor mij is het veel verder fietsen, ik zit dan wel aan een half uur en misschien wel wat langer Alleen, ik kan hem gewoon niet meer opzeggen. Ik doe hem al bijna 3 jaar namelijk! en Tara dat is geen probleem die kan ik gewoon doen als ik ook naar vesra ga
Maar bij de nieuwe stal dan, daar gaat de eigenaar nog wat maken voor shetlanders (dus ook wat veel goedkoper is). een uitloopstalletje ofzo Dus dan kunnen amarat en tara wel weer bij elkaar staan
Sorry voor mijn super de luxe lange verhaal.. Hoop dat julie het nog een beetje volgen, maar moest ;t even kwijt aan iemand
Hmm Fammie, zeker weten dat je Amarat al 3 jaar doet? Volgens mij is het namelijk veel korter, 2 jaar geleden kwamen wij op Drevijn staan en toen deed jij Amarat toch nog niet?
femke.. bale .. jammer dat het zo ver weg moet.. is er dichterbij niks te vinden ?? eenhalf uur fietsen ga je in de winter namelijk echt niet volhouden !
*is heel blij dat daan peb niet verder van me vandaan zet.. als ze van stal veranderen zou komt ze dichterbij
Brigitte, 3 jaar misschien niet, maar wel langer dan 2 jaar ik zat nog in het 1e.. toen ik ze ging doen..
Bij nootdorp waarschijnlijk vlakbij de mac donald
Ik weet niet waar je weet waar Claudia staat easter en Sandra met der nieuwe paard ? Noujaa.. Bij hun weer op stal
Maar 't is allemaal nog niet zeker, alleen morgen belt natas erheen of er stallen vrij zijn
Smurffie, Jaa maarjaa, dit is een mooie stal.. we waren ook nog dichterbij wezen kijken maar dat was niks en bij een andere stal liepen ze een beetje te zeuren over de andere bijrijdster van Tara.. (shetje). Want het is een shet, en als zij der dan op rijdt, komen alle kleinere kinderen erom heen staan etc.. en dat wil die niet Dus dat ging niet door
maarre zoals ik al vroeg, deed jij Amarat al toen wij op Drevijn kwamen staan, zo nee, dan is het pas na oktober 2 jaar.. Kan er niks aan veranderen, want het is echt zo.. 2 jaar geleden kwamen wij pas op Drevijn..