Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lilykashmir schreef:Hm.. okay, tjah Patty als je echt zoiets wil, dan zou het wel echt mooi zijn als je ook een goede baan etc. krijgt , DUH.
Maar er is niet bepaald een school voor iets met probleempaarden ofzo volgens mij... Zou je misschien Deurne moeten doen, en dan stage lopen bij zulke mensen denk ik???
Iig, een baan in de paarden, als je dat wil, dan ben je iig nog niet echt zeker van een baan... Maar dat is natuurlijk met wel meer dingen zo.
Irismacho schreef:Ik weet gewoon nog echt niet wat ik hierna (vmbo-t) voor opleiding wil doen. Niet iets met paarden denk ik, maargoed wat wel?
Olympia schreef:Irismacho schreef:Ik weet gewoon nog echt niet wat ik hierna (vmbo-t) voor opleiding wil doen. Niet iets met paarden denk ik, maargoed wat wel?
Wat spreekt je aan?
Olympia schreef:Nee, maar Pp, het is zonde om veel geld in een opleiding te stoppen als je er geen goede baan mee kan vinden.. En ik denk dat je echt niet in je uppie van een salaris kan rondkomen als je inde paarden zit en niet in het juiste kringetje..