Ja Nouja, tis mijn eigen schuld, ik ben 2 maanden niet geweest... En toen had ze bedacht dat ze er maar een dikke draad in ging zetten, met van die stomme uitsteeksels
Heej ik is er even.. Vandaag met Nike naart water geweest. Eerst durfde ze op weg er naar toe niet over een brug heen waar ook nog maar eens een boot onderdoor ging. Maar ze is der toch overgegaan terwijl de boot eronder was (bij iedere stap die ze naar voren zet goedzo zeggen helpt goed) En moeste onder een viaduct door(boven op dat ding snelweg) wat ook eng was maar dat lukte ook Maar.. eerst durfde ze niet goed int water Ik erin gegaan en weer praten enz. en toen ze un pasje int water zette en ik blij was ging ze der maar helemaal in staan, echt die kop zo van goed?? Lekker wat in het water gelopen en eerst met zadel erop geweest.. toen besloot Nike zich om ineens in ut zand neer te ploffen. Ik haar op willen krijgen en toen zat ze en ik denk pfoew gelukkig, staat ze zo wel op. Kijkt ze me echt zo aan van ik krijg jou wel, gaat ze zich snel naar de andere kant Gelukkig niet omgerold Zadel af gedaan en maar ff laten rollen => Nike helemaal onder ut zand, snel ut water in en er op gesprongen.. Wat in en uit het water enz. ging ze tot wat verder dan der buik Echt zwemme durfde ze (nog) niet, maar toen ik laterna derlangs was durfde ze wel al verder. En op het zand enz. nog wat gegaloppeerd, echt grappig Nike helemaal opgefokt doen, ze mocht niet hard galopperen dus stap tempo galopperen. Laterna sprong ze me nog ergus overheen Terwijl ik zei dat dat niet mocht Ohja, draven in het water zonder zadel op Nike zit écht niet! Hobbel je der zo vanaf. Niet gebeurt bij mij gelukkig, maar als ik het touw om der hals niet had wel, of ik had aan die teugels moete gaan rukke... Opzich wast allemaal wel leuk, alleen jammer genoeg geen foto's (chingyi wou geen foto's maken omdat oscar, (vind ik zogenaamd ), zo druk was. Maarja.. hopelijk andere keer. (jah ik wil alles op foto hebben ) Heel verhaal alweer
Nou, dichtbij is anders Heb meer dan un uur moete rijde om der te komen, met draven en galopperen erbij.. En terugweg zo goed als alleen gestapt.. was echt lang terug zo Dankje