Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Selina schreef:-Valt even binnen-
Is het voor veel van jullie nog zo lastig iets te vinden dan? Denk dat ik nu in 2 weken 15 reacties heb gehad en ik ben maar een simpele recreatie ruiter. Krijgen jullie dan geen reacties of hebben jullie geen advertentie?
Selina schreef:-Valt even binnen-
Is het voor veel van jullie nog zo lastig iets te vinden dan? Denk dat ik nu in 2 weken 15 reacties heb gehad en ik ben maar een simpele recreatie ruiter. Krijgen jullie dan geen reacties of hebben jullie geen advertentie?
Selina schreef:@fenijro Heb zelf ook niet echt verstand van adv, heb zelf ook even gespiekt maar zou je adv iets compacter maken. Zodat iemand snel ziet wat je wilt en wat je aanbiedt.
Scheelt ook dat ik een rijbewijs heb natuurlijk. Dan heb je meteen een groter veld. Heb zelf nu 1x ergens proefgereden, kijk eerst even of dat paardje het wordt voordat ik verder kijk.
esmmar schreef:Heb een verzorgpaard gevonden, maar ik heb nog veel moeite om zijn vertrouwen te krijgen. Het is een vos. Die zijn geloof ik vaak gevoeliger. Ik hoop wel dat het gaat lukken. Volhouden en met veel geduld. Iets simpels als op de wei zetten heeft al best wat voeten in aarde.
Amira_ schreef:esmmar schreef:Heb een verzorgpaard gevonden, maar ik heb nog veel moeite om zijn vertrouwen te krijgen. Het is een vos. Die zijn geloof ik vaak gevoeliger. Ik hoop wel dat het gaat lukken. Volhouden en met veel geduld. Iets simpels als op de wei zetten heeft al best wat voeten in aarde.
Geloof niet echt dat het aan de kleur ligt hoe gevoelig die is
Yezzi schreef:Jammer dat het niets geworden is.
Maar je verzorgt nu al shetjes toch? Waarom wil je er dan nog meer bij?