Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niemand hoeft bij mij te betalen omdat ze MIJ helpen ermee.. En ik zou ook nooit ervoor betalen
Koop dan liever zelf weer een paard dan dat ik een bijdrage ga betalen... Klinkt misschien heel bot, maar als ik om me heen kijk en ik zie hoe het gaat bij mensen die paarden leasen (dan betaal je nog kei veel, meer dan een bijdrage) en paard van de één op de andere dag weg... Of gezeik met eigenaren... Ik moet er niet aan denken
Dus ik mag er niets van zeggen... Zolang de pony het goed heeft, hoor je mij niet klagen :p
. (heb even de namen en woonplaatsen weggehaald)
"en het moet een zwarte hengst zijn" 
Liannetje86 schreef:"en het moet een zwarte hengst zijn"
Dichtbij snap ik wel op die leeftijd :p Maarja... Tegen mij zei een 11jarige ook "jij mag er dan niet meer op rijden, want ik wil hem voor mezelf" dus ach...
. hahahaha de brutaliteit, zou wat zijn dat je niet meer op je eigen paard mocht
"Dan koop je op marktplaats toch een trailer, die heb je al vanaf 300-400 euro hoor" Ja, met mijn C1tje komt dat helemaal goed joh
Wil je ook dat ik een auto koop in bijpassende kleur en mijn salaris elke maand overmaak naar je?
maar was tijdelijk gelukkig. Nu loopt het soepel. Drie dagen per week en om de week vier. Soms zijn we er samen, of dubbel. Dank zij het schriftje werkt dat goed en wordt er niks dubbel gegeven aan medicatie of eten.
) vandaag weer wel en ze was blij dat ze kon. Had ze gemist vanaf vrijdag. Goed teken en scheelt me een hoop werk en geeft veel rust hier.
Op een pensionstal waar ik stond hadden we ook zo'n soort situatie. Iemand had een andalusier en een shetlander en zocht voor beide een bijrijdster. Een meisje van 12 had op de advertentie van de andalusier gereageerd en was uiteindelijk aangenomen voor de shetlander, dat was haar overduidelijk eigenlijk te min. Denk dat ze het ook alleen maar deed omdat ze hoop had tzt alsnog de spanjaard te kunnen doen. Ze kon ook echt niet rijden en echt pennystreken met die pony, dus ik had haar niet eens op de shet willen hebben.
_PatriciaH schreef:Sorry dat ik kom binnenvallen..
Wat vinden jullie ervan als er iemand is komen kennis maken woensdag en laat weten dat ze heel enthousiast is en thuis direct in de agenda gaat kijken wanneer ze kan afspreken en het laat weten, vandaag nog niets gehoord en gevraagd of ze nog wel interesse heeft en dit antwoordt krijg:
"Hoi, heb zeker nog interesse. Heb het heel druk gehad en ff niet meer aan gedacht om jou nog te berichten..sorry. Deze week heb ik al een aardig volle agenda. Donderdag heb ik wel tijd. De rest deze week helaas niet."
Afgesproken is de eerste paar keer samen met mij te gaan in de avond en daarna dat ze 3 vaste dagen overdag in de week komt..
Als je het zo leuk vind dan vergeet je mij toch niet of zie ik dat verkeerd? Straks vergeet ze ook de paarden eten te geven omdat ze te druk was?
Bedankt vast voor jullie mening!