Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liannetje86 schreef:"en het moet een zwarte hengst zijn"
Dichtbij snap ik wel op die leeftijd :p Maarja... Tegen mij zei een 11jarige ook "jij mag er dan niet meer op rijden, want ik wil hem voor mezelf" dus ach...
_PatriciaH schreef:Sorry dat ik kom binnenvallen..
Wat vinden jullie ervan als er iemand is komen kennis maken woensdag en laat weten dat ze heel enthousiast is en thuis direct in de agenda gaat kijken wanneer ze kan afspreken en het laat weten, vandaag nog niets gehoord en gevraagd of ze nog wel interesse heeft en dit antwoordt krijg:
"Hoi, heb zeker nog interesse. Heb het heel druk gehad en ff niet meer aan gedacht om jou nog te berichten..sorry. Deze week heb ik al een aardig volle agenda. Donderdag heb ik wel tijd. De rest deze week helaas niet."
Afgesproken is de eerste paar keer samen met mij te gaan in de avond en daarna dat ze 3 vaste dagen overdag in de week komt..
Als je het zo leuk vind dan vergeet je mij toch niet of zie ik dat verkeerd? Straks vergeet ze ook de paarden eten te geven omdat ze te druk was?
Bedankt vast voor jullie mening!