Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:32

maxxlover schreef:
Nee naar mijn idee geen rare eisen. De pony is een C pony (misschien een moeilijke maat voor de meeste) Is wel een vlotte pony, maar bokt niet, of gaat er niet vandoor.
Het is gratis, je mag de pony beschouwen als eigen paard, Goede springer. Mogen wedstrijden meegereden worden. Springen en dressuur wat je zelf wil.
Ze staat aan huis, maar als je ouders je willen brengen mag je ook op een manege lessen.
We willen graag dat de pony zoveel mogelijk leuke dingen doet, dus je kan alle kanten op.
Het enige wat wij wel vragen is dat je regelmatig komt.

Wij rijden zelf Z2 en M dus kunnen ook helpen als dat nodig is, maar willen wel dat je ook gewoon lekker zelfstandig kan rijden.

We zitten wel tussen Breda en Roosendaal, en ik zie hier op dit topic dat het hier echt heel moeilijk is om iemand te vinden.

Ik wil hem graag verzorgen maar ik ben 1 meter 53 is dat te groot om hem te rijden ik ben trouwens elf maar heb veel rijervaring en heb heel veel liefde te bieden. Als ik niet kan rijden wil ik hem wel gewoon verzorgen
Groetjes nadine

OutOfTheWood

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:39

Ik woon in Tholen dus Roosendaal is nog best ver op de fiets toch?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:40

Op de fiets is Roosendaal ver ja.. Scooter zou wel kunnen.

LauraSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:57

Ik ben al langs heel veel huizen geweest en al veel advertenties bekeken en geplaatst maar nog steeds geen verzorgpony :(
Ach ja, je moet de moed erin houden! :D :j

NienkeThella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 21:16

dems75 schreef:
Helaas Out of the Wood...wij wonen te ver (NH), maar wij zoeken iemand die het leuk vindt om een van onze ijslandse ruinen te verzorgen. Begint alleen met ernaast en niet erOP, maar veel is mogelijk en wie weet ooit rijden....nog niemand gevonden :(

Ik weet niet of jullie nog iemand zoeken? Ik woon volgens mij wel in de buurt (vlakbij Alkmaar). :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 07:59

Niemand in de buurt van Nistelrode die een super leuk paard zoekt?

fabpannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:24

Hooi allemaal wat vinden jullie wat ik moet doen ? Ik zit al bijna de hele zomervakantie achter een paar pony's aan die ik graag zou willen verzorgen maar telkens word het uitgesteld enz . En nu kan ik mischien ook een andere verzorgen dus zou ik gewoon gaan kijken bij die andere en als het wat word gewoon doen of wat ?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:33

fabpannen schreef:
Hooi allemaal wat vinden jullie wat ik moet doen ? Ik zit al bijna de hele zomervakantie achter een paar pony's aan die ik graag zou willen verzorgen maar telkens word het uitgesteld enz . En nu kan ik mischien ook een andere verzorgen dus zou ik gewoon gaan kijken bij die andere en als het wat word gewoon doen of wat ?

Lekker bij die andere gaan kijken. Uitstellen betekend vaak toch dat het niks gaat worden.

Teckelgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:37

fabpannen schreef:

Ik zou gewoon eens bij die andere gaan proberen als je die pony's ook leuk vind.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:41

Een vz pony vinden is niet moeilijk.. Zo heb ik zelf een hele leuke a welsh merrie.. Maar er lan niet op gereden worden en dan is eem vz pony om alleen te tutten en te mesten alweer gauw te veel voor veel meiden..

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:51

Snap best dat de meeste ook willen rijden maar dat moet niet op de eerste plaats staan. Ik krijg heel veel reacties die werkelijk alleen maar over het rijden gaat, er zijn er wel veel die vergeten dat een paard meer is dan erop zitten...

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 23:49

Rijden is bijzaak. Alleen een verzorgster die de verzorging hoofdzaak vindt, matcht hier.

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 07:28

Zoekt iemand toevallig een verzorgster/ bijrijdster in omgeving Velsen? Het gaat mij zeker niet alleen om het rijden, als er niet gereden kan worden ben ik er even blij mee :j Ik heb ook een advertentie op de bokt markt gezet.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 15:21

Als er iemand op zoek is naar een verzorgpony omgeving Leersum, mag je mij een PB sturen. Er kan niet gereden worden.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 15:42

Zucht, nu al de 2e keer dat ik mail met iemand over het verzorgen/bijrijden van hun paard en dat ze ineens niet meer reageren :(

Maar blijf nog hopen dat ze misschien even weg is..

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 15:52

hier is de zoektocht ook weer begonnen

ik verzorg nog twee shetlanders doordeweeks en zoek nog iets voor op de zaterdag dan gaat de eigenaresse vaak zelf namelijk

gister paar reactie,s gehad maar das helaas te ver en iemand had mij een vriendschapsverzoek gestuurd maar niks meer van gehoord helaas

maar komt vast goed en ik geef de hoop niet op

weten jullie trouwens nog sites waar ik iets op kan zetten?

ik heb het op Facebook , marktplaats en op bokt staan en voorderest weet ik niks meer

NienkeThella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 20:04

maatje987 schreef:
hier is de zoektocht ook weer begonnen

ik verzorg nog twee shetlanders doordeweeks en zoek nog iets voor op de zaterdag dan gaat de eigenaresse vaak zelf namelijk

gister paar reactie,s gehad maar das helaas te ver en iemand had mij een vriendschapsverzoek gestuurd maar niks meer van gehoord helaas

maar komt vast goed en ik geef de hoop niet op

weten jullie trouwens nog sites waar ik iets op kan zetten?

ik heb het op Facebook , marktplaats en op bokt staan en voorderest weet ik niks meer

Je hebt ook nog bijrijdpaard.nl
Ik vind het zelf echt een hele onoverzichtelijke site, maar misschien dat het jou wel bevalt.

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 00:46

Ik kom me ook melden. Ben al een aantal weken opzoek, maar afgezien van de afstand en de bijdrage die sommige eigenaars vragen, kan ik niks vinden. Wil ook graag starten met wedstrijden dus niet elk paard is geschikt.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 06:57

AnnaXBoy schreef:
Ik kom me ook melden. Ben al een aantal weken opzoek, maar afgezien van de afstand en de bijdrage die sommige eigenaars vragen, kan ik niks vinden. Wil ook graag starten met wedstrijden dus niet elk paard is geschikt.

Als je nou de eis met het starten van wedstrijden laat vallen, zullen er misschien wel veel meer paarden zijn die geschikt zijn..

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 07:35

Voor een wedstrijdpaard zal 9 vd 10 keer een bijdrage worden gevraagd.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 07:41

Ligt aan de bijdrage denk ik... iets met een groot verschil tussen 50-75 p/m +lessen +starten en 150 per maand+lessen+starten

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:21

Woew ik ben echt blij ^^
Dacht dat hier niets in de buurt te vinden zou zijn totdat ik vanmorgen opeens een bokt mail had dat er iemand gezocht word :D
* FINGERS CROSSS * *\%/*

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:39

ik ben ook enorm blij heb waarschijnlijk iets gevonden voor op de zaterdag :D
heb net een mailtje terug gestuurd dus ik ben helemaal blij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:43

Wat leuk, Matanja. Waar? :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:45

OutOfTheWood schreef:
Woew ik ben echt blij ^^
Dacht dat hier niets in de buurt te vinden zou zijn totdat ik vanmorgen opeens een bokt mail had dat er iemand gezocht word :D
* FINGERS CROSSS * *\%/*

Voor IJslanders? Dat wilde je toch? Ik zal duimen voor je ;)