Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik rijd alleen maar zonder zadel .. ging ze ineens bokken in een stuk
ik weer eens op dr hals .. t zal eens niet
Ier schreef:Ik zou zeker niet afstappen en haar aan de longe zet.
Zo geef je haar gewoon der zin.
Ruiter er af = paard gewonnen.
Gewoon door blijven rijden.. Je blijft lijkt mij toch wel zitten..
als ik door rijd, dan ze me eraf wilde hebben.smurffie schreef:hah ik had woensdag zoiets met peb .. vraag maar na bji marik rijd alleen maar zonder zadel .. ging ze ineens bokken in een stuk
Ier schreef:Ik zou zeker niet afstappen en haar aan de longe zet.
Zo geef je haar gewoon der zin.
Ruiter er af = paard gewonnen.
Gewoon door blijven rijden.. Je blijft lijkt mij toch wel zitten..
daarna ga ik er weer op .. gewonnen heeft ze zeker niet .. hetgene wat ik wilde doen die dag komt voor elkaar.. alleen moet ze nog meer werken
dan moet je maar lief zijn zeggen we dan
.. veronalover schreef:smurffie schreef:hah ik had woensdag zoiets met peb .. vraag maar na bji marik rijd alleen maar zonder zadel .. ging ze ineens bokken in een stuk
haha.. maar toch zit liever in het zadel
smurffie schreef:als pebbels echt niet te houden is wacht ik tot ik 1 rondje netjes rond ben geweest dan stap ik af en zet haar aan de longe .. ze kan heel gemeen bokken en dan valt er niet met dr op te schietendaarna ga ik er weer op .. gewonnen heeft ze zeker niet .. hetgene wat ik wilde doen die dag komt voor elkaar.. alleen moet ze nog meer werken :+ dan moet je maar lief zijn zeggen we dan
smurffie schreef:tot nu toe ook nog nooit gevallen zonder zadel .. met zadel al 2 keer.. in een half jaartje .. dus liever zonder
haha
tja elk paard kan bokken

veronalover schreef:ja.. maar het blijft NIET leuk![]()
zodra ik dr manen pak steekt ze m de lucht in
1 keer gevallen omdat ze bokte .. andere keer door een skippybal
ze gingen voetballen in de bak .. met een skippybal die pebbels eng vind
kwam dr op dr kont
ging ze er vandoor
ik had dr neit meer en maakte een salto en kwam recht naast dr neer .. en wat doet menrvoiuw dan .. je en lik geven
zo hard hebben we allemaal nog nooit gelachen
haha nou, dat verwacht je ook niet dat een skippy bal op je kont komt 
, hoog?