Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Danique schreef:Ik snap de eisen wel hoor. Oke bij dingen als niet willen uitmesten of vegen trek ik ook mijn wenkbrauwen op maar als je maar een VP moet accepteren omdat je jezelf gelukkig mag prijzen dat je er een hebt, dat vind ik achterlijk. Als de regels/manier van omgaan met elkaar en het paard/iets mij niet aanstaat dan bedank ik vriendelijk en zoek verder. Je koopt in de winkel toch ook geen dingen die je niet lekker vindt 'omdat je maar blij moet zijn dat het kan'. Ik heb geen verplichting om iemands paard 'aan te nemen' als het mij niet aanstaat en ik zie dat veel eigenaren beledigd zijn als je zegt dat je bv niet van koudbloeden houdt. Nou excuse me, maar ik ga geen paard verzorgen waar ik niks mee heb of niet mee kan wat ik wil doen hoor.
EskeGirl schreef:Ik vind wat eisen ook niet raar, maar als je een 10 jarige KWPN van minstens 1.60m wil die Z loopt (bijvoorbeeld), moet je het niet raar vinden dat je niks kan vinden...