, en heb geen tijd om twee paarden te rijden Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, en heb geen tijd om twee paarden te rijden
MAAR OOOH WAT ZIJN DIE KOEIEN ENG

ze deed bij het longeren ook al raar. eigenlijk zou ik er niet opgaan omdat ze zo deed maar uiteindelijk toch eventjes gestapt omdat ik haar niet d'r zin wou geven.. Ik hoop wel dat het morgen wat beter gaat
maar ze gaan verhuizen dus ik dacht.. "het is nou toch nog vakantie dus dan kan ik nu alweer verder gaan met zoeken" en nu weer een leuk adresje gevonden met een fjordxappeloosa van 1 jaartje en 2 shetlanders.. ik doe altijd gewoon klusjes zoals uitmesten en rijden is absoluut niet het belangrijkste.. dus zo moeilijk is het helemaal niet.. en ook altijd leuk om het gwn face to face te gaan vragen 
Danique schreef:Ik snap de eisen wel hoor. Oke bij dingen als niet willen uitmesten of vegen trek ik ook mijn wenkbrauwen op maar als je maar een VP moet accepteren omdat je jezelf gelukkig mag prijzen dat je er een hebt, dat vind ik achterlijk. Als de regels/manier van omgaan met elkaar en het paard/iets mij niet aanstaat dan bedank ik vriendelijk en zoek verder. Je koopt in de winkel toch ook geen dingen die je niet lekker vindt 'omdat je maar blij moet zijn dat het kan'. Ik heb geen verplichting om iemands paard 'aan te nemen' als het mij niet aanstaat en ik zie dat veel eigenaren beledigd zijn als je zegt dat je bv niet van koudbloeden houdt. Nou excuse me, maar ik ga geen paard verzorgen waar ik niks mee heb of niet mee kan wat ik wil doen hoor.
EskeGirl schreef:Ik vind wat eisen ook niet raar, maar als je een 10 jarige KWPN van minstens 1.60m wil die Z loopt (bijvoorbeeld), moet je het niet raar vinden dat je niks kan vinden...
ik ben echt al tevreden met bijna niks. Heb nu een 21 jarige fjordenmerrie, ook echt 0 komma 0 van wat ik eigenlijk voor ogen had, maar ja. Vind het super gezellig en ik doe het paard er een groot plezier mee en daar gaat het mij om
oke ze rijd geen Z en ze gaat bijna met pensioen maar voor mij is ze perfect en dat vind ik super
ze hebben zo'n 20 paard bij hun staan en nog een aantal in hun omgeving en ik mag rijden wanneer ze het voorstellen. Ik heb geen vast paard, wat de meeste wel hebben. Maar ik ga wel mee naar koersen e.d. Heel anders dan wat ik voor ogen had, maar ik vind het wel fantastisch en dat allemaal gratis