wow veel geschreven in korte tijd, ik bart van de koppijn van het lezen whaha en ik moet alweer aan wiskunde werken weet je wattt
IK GA ZONDAG ALS HET GOED IS NAAR DE DRUNESE DUINEN MET MIJN VERZORGPONY.
eerst smorgens mijn andere verzorgpony rijden en verzorgen dan smiddags als alles goed gaat en het weer is goed naar de duinen en dan savonds nog even langs de eerste pony even voederen want de mensen daarvan zijn op vakantie. en dan heb ik mijn zondaagje wel weer gehad.
Wie heeft er nog meer een verslaving. Van het kopen van allelei dingen voor je verzorgpony.
deze dingen heb ik al gekocht: -halster+halstertouw -ben nu bontchabrak aan maken van echte schapenvacht=dekje+schapenvacjt -3 dekjes zonder die van het schapenvaht erbij gerekend -iets van 3x 4 bandages en 2x2 bandages nog meer ? denkt denkt ja ja en een bling bling frontriem
ben nog inkopen aan het doen. voor mijn Sgatje en voor mij zelf ook ik word arm snik snik
Ik heb alles, behalve het paard dus zadel, meerdere hoofdstellen, 4 paar peesjes + strijklappen, 2 paar bandages, stuk of 25 dekjes, bitjes, poetsspullen, echt noem het maar op en ik heb het
vanalles... voer, zweetdeken,poetspullen,halster,wormkuur ook welus, dekjes, hoofstel, bit, beugelriemen, dingen voor nike's manenexceem, vliegendeken, longerlijn/zweep en nog veeeel meer dingen die ik ondertussen al niet meer weet
~Ik vergeet dus ook de helft Zweetdeken, winterdeken, manensmurrie, vliegendekens, longeerlijn, 100 zweepjes, halsters+veel touwen, hulpteugels, ehm eigenlijk wel te veel
Wiskunde valt best mee ! Ik heb geen verslaving om dingen voor me vp'tjes te kopen, gelukkig maar .
Ik heb gesoliciteerd bij een kleding winkel bij ons in de buurt, Donna Kelly, verkopen ze o.a. Gsus, 10 feet etc. Voor op de vrijdag en zaterdag, nu maar hopen dat ik wordt aangenomen !
Pff die vrijheid heb ik dus niet.. ik mag geen dingen kopen.. ja ik heb pas dekje gekocht die mocht ik gebruiken voor de les.. MHuaa ik heb zin in vrijdag.. weer naar Eefje toe..
En morgen ga ik vragen bij die man of ik Lady mag doen Moet ik wel ruim 15 minuten fietsen maar dat heb ik ervoor over
ziet onderlingen wedstrijden... vind dat toch al heel wat maarja,, zo kan je natuurlijk veel dingen gaan vergelijken.. aangezien ik dat heel graag zou willen vind ik dat dan weer heel wat
ahzow.. nou ik eerst wel..voordat Nike kwam. Toen kwam Nike en kwam der nog een ander meisje voor wat extra aandacht voor Mariska. Dies eerst soms geweest.. en nu komt ze al echt superlang (minstens un jaar) niet meer (opzig aardig meisje, maar bij het aardige houd het ook op )
ik heb geen zin in wiskunde. ik mag hartsikke veel met mijn ene verzorgpony (rocky) mag ik alleen de bossen in vorige x was ik met um naar mijn andere verzorgpony gereden en ik mag ook wedstrijdjes mee rijden en van alles voor kopen jOeppiejj ik = blij haha. en bij mijn andere is ook altijd gezellig ik beschouw hun meer als mijn familie want ik doe alles met hun overla naartoe logeren bij hun echt geod getroffen mee hun ga ik volgende zondag mee naar de drunese duinen
Ahzoo Tja als ik dat andere paardje mag doen.. ga ik gillen whaa dan ben ik blij En daar heb je ook zo'n kei groot buitenrij gebied En daar ben ik dan de enigste.. maar het is niet dat ik dan wegga bij eef he
was het trouwens bij jullie strax ook zo flink aan het onweren?