Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree_2001

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:28

Ja dat snap ik, anders heb je er straks geen plezier meer in :(

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:30

Als iemand een leuke verzorgster pony zoekt ik heb er 2 staan

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:35

Desiree_2001 schreef:
Ja dat snap ik, anders heb je er straks geen plezier meer in :(

Ja idd en ik moet er wel plezier in houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:52

Ik ben vandaag bij iemand langsgegaan die heel veel ponies heeft staan en heb op een van deze ponies gereden, gepoetst etc. Ging heel erg goed en vrijdag mag ik nog een keer komen! Ze heet Izza en is een fjord x fries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 18:59

Wat leuk! Hoop voor je dat het doorgaat. :)

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:25

Leuk! :)

Ik heb vandaag voor het eerst gereden, het ging wel goed maar we zijn niet verder gegaan dan stappen aan de longeerlijn omdat er al een tijd niemand meer op gereden had en ze niet wisten hoe die zou reageren als er weer iemand op zat, hij reageerde er eigenlijk heel goed op :).
Ik ga vrijdag weer *\o/*

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 20:06

Iemand op zoek naar een verzorgpaard in Nistelrode/Loosbroek? Vlakbij Oss, Uden, Heesch...

Bekijk mijn advertentie voor meer info!!

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:00

Hoi ik zit een beetje in de knoop,
Ik verzorg lucky sinds gister precies 9 maanden en ik hou zielsveel van d'r ze kan net weer rijden na een blessure ik kan niet zonder haar! Maar vorige week hadden we een soort miscommunicatie waardoor ik lucky bijna kwijt was maar we hebben gebeld en dat is opgelost. Alleen nu is alles anders. Ik ben nu zo bang dat ik dingen fout doe om haaf kwijt te raken en ik krijg elke keer weer whatsappjes waarin staat dat ik bijv. Iets niet goed heb gedaan ofzo dus dan doe ik dat de volgende keer wel goed (naja ik let erop!) maar het lijkt wel of ze steeds excuses zoekt om mij weg te sturen maar het ging 9 maanden super goed! De beste 9 maanden van mijn leven (sorry lijkt net of ik zwanger ben maar dat gelukkig niet haha) maar ik zit heeeel erg te twijfelen of ik bij lucky blijf of niet... Ik wil lucky echt niet kwijt maar zo is het ook niet leuk en ik begrijp haar kant ook heel erg goed maar ze zoekt steeds een excuus ofzo om mij eruit te gooien en dat wil ik echt niet. Als ik weg moet bij lucky liever omdat ik dan zelf weg ga... Wat vinden jullie? Ik weet echt niet zo goed wat ik moet doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:02

Eigenaresse bellen en vragen om af te spreken. Misschien interpreteer je het wel helemaal fout. Het kan ook zijn dat ze wil voorkomen dat je (weer) de mist in gaat. (?). Weet niet wat er voorgevallen is? :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:35

Spreek met haar af en praat dingen uit. Via de app kan het ook verkeerd opgevat worden en krijg je juist miscommunicatie. De app is handig om dingen te onthouden, dat je het ff terug kan lezen, maar niet om dit soort dingen op te lossen.

Dat is hier daardoor ook mis gegaan: ik had een verzorger 'op proef', maar zij was nog erg onervaren ondanks eigen paarden gehad te hebben. Ik had haar via de app gevraagd om eens af te spreken om het te hebben over hierover, en zij had al vrij snel de conclusie getrokken dat het dus niet ging werken. Als we nog wel hadden afgesproken, waren er nog dingen uitgesproken. Met de app kan je toch minder kwijt.
Nu een maand later heb ik haar gezegd dat ze nog steeds welkom is, en zij heeft haar excuses aangeboden voor haar radicale beslissing (zij is ook gek op mijn pony, dus miste hem ook)

Vrijdag komt ze dus weer langs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:51

De eigenaresse van mijn vorige verzorgpony had heel veel stress door haar werk + nieuw veulen erbij etc. en dat reageerde ze op mij af helaas. Ik kon dus ook niks meer goed doen (doorgegeven dat er geen biks klaar stond omdat het allemaal op was, daar maakte zijn van dat ik haar paard niet had gevoerd. Eh, nee, ik kan hem niet geven wat er niet staat...) Hier ben ik dus hard weggelopen, ik doe 100% ook wel is dingen fout maar ik ben geen schoenveeg.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:37

Ja daarom had ik toen ook al even gebeld maar ik ben best bang om mensen te bellen echt geen idee waarom maar dat ga ik deze week even doen

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:39

Hoe vaker je belt en je over die angst heen zet hoe makkelijker het wordt, heb hier ook heel erg veel last van gehad (nog steeds een beetje). Tip: noteer van te voren wat je precies wil zeggen en wat je doel is met het gesprek, dat zorgt voor houvast en gevoel van zekerheid.
EDIT: je hoeft natuurlijk niet het hele gesprek al van te voren uit te schrijven maar steekwoorden zijn vaak genoeg ;)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:15

Nee, dat snap ik, ik hou ook niet van bellen maar dat is vooral omdat ik dan toch de helft vergeet.. kan het dan beter via de app afspreken, kan ik het teruglezen wat wanneer en waar we nou hadden afgesproken..

Maar ga het niet helemaal via de app doen, dan krijg je alleen maar nog meer miscommunicatie..

Teckelgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:20

Bellen werlkt echt! Sommige mensen zijn nou eenmaal niet heel handig in het schrijven van berichtjes, mijn vader bijvoorbeeld :-) Krijg ik zo'n heel kortaf berichtje terwijl hij het helemaal niet zo bedoeld.

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:24

jaaa!!! heb een verzorgpony, is een pony van een vriendin waar bijna niks mee was gedaan. Kom er al een tijdje maar mag het nu officieel mijn verzorgpony noemen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:34

Gefeliciteerd!

Ik ben ook voorzien, ik loop nu op een kleinschalige manege waar af en toe lesjes gegeven worden voor angstige/onzekere ruiters en amazones. Ook dingen zoals zitles, NH, grondles etc. Ik rijd op een fjord x fries genaamd Izza (zie profiel) en heb zelfs al een les gehad! Heb het er hartstikke naar mijn zin!
Ik rijd dus niet op deze manege als lesklant maar verzorg er dus een van de paarden die niet zo veel loopt.

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:37

Danique schreef:
Gefeliciteerd!

Ik ben ook voorzien, ik loop nu op een kleinschalige manege waar af en toe lesjes gegeven worden voor angstige/onzekere ruiters en amazones. Ook dingen zoals zitles, NH, grondles etc. Ik rijd op een fjord x fries genaamd Izza (zie profiel) en heb zelfs al een les gehad! Heb het er hartstikke naar mijn zin!
Ik rijd dus niet op deze manege als lesklant maar verzorg er dus een van de paarden die niet zo veel loopt.

super leuk geniet er van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:43

Jij ook! :j

NadineW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 10:05

Ik ga stoppen met mijn bijrijdpony. Dus mocht er iemand nog een bijrijdpony zoeken rondom Zuidlaren, stuur dan maar een PB

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 11:09

Waarom ga je stoppen dan?

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 12:25

Super gaaf spruitje12 en Danique! Geniet ervan!

Ik doe mijn verzorgpaardje nu een paar weken en heb het super naar mijn zin. Ik maak ook al buitenritten op haar wat ze erg spannend vind maar wat steeds beter gaat. Over 3 weekjes verhuisd ze naar een andere stal. Tis verder weg maar gelukkig nog wel te doen dus kan gewoon mee ;) voor de winter heb ik de auto van mn ouders kunnen regelen en in de zomer fiets ik de 15km gewoon ;)

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 12:55

Ik ben nog altijd zoekende helaas, maar ik heb geen haast. Ik wil wachten tot ik een gezelligeplek vind waar het klikt. Leuk dat je zo'n fijn adresje hebt gevonden Danique!

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:14

Ik ben nog altijd bij dezelfde vlam ^^ Ga zo een lekker stuk wandelen, eens kijken of ik wat foto's kan schieten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:15

Ik ook. <3