Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Valiant schreef:alst aan mij ligt zijn er helemaal geen nieuwe meer welkom....
maarja... bokt is openbaar en dus voor iedereen...
helaas geen besloten gedoe hier op bokt!
Pattypaard schreef:verography schreef:over van alles en nog wat.net over vieze reclame ghad en dat draaide uit op niets. en toen zijn ik en patty in de zak gestopt. patty is door een mysterieus iemand geholpen te ontsnappen en ik door robin (ben haar erg dankbaar) en nu zijn er nieuwe mensen die we welkom heten
Mysterieus nog wel.. denk dat de meeste hier wel wete door wie
tassie schreef:wil wel actief meelullen, maar kan jullie niet bijhouden
Robin__ schreef:
En ik mag niet vooroodelen hebben dat weet ik, maar ik weet zo onderhand wel hoe het gaat met nieuwe
Felies_xx schreef:opzich vind ik dat dit wel een besloten groepje moet blijven..
ik bedoel we leren elkaar net kennen..
en telkens moet er maar een nieuwe bij komen..dit is elk topic wel zo.. is niet erg want bokt is openbaar.. maar we zijn net zo'n hecht groepjee..Als het aan mij ligt wil ik ook geen nieuwe meer..want die posten 2x en weg zijn ze weer.. ik vind gwn dat we verder moeten gaan met het 'beslote' topic..
Felies_xx schreef:opzich vind ik dat dit wel een besloten groepje moet blijven..
en telkens moet er maar een nieuwe bij komen..dit is elk topic wel zo.. is niet erg want bokt is openbaar.. maar we zijn net zo'n hecht groepjee..Als het aan mij ligt wil ik ook geen nieuwe meer..want die posten 2x en weg zijn ze weer.. ik vind gwn dat we verder moeten gaan met het 'beslote' topic..
Olympia schreef:Felies_xx schreef:opzich vind ik dat dit wel een besloten groepje moet blijven..
En dat laatste is nou net iets wat niet mag op bokt.
verography schreef:Robin__ schreef:
En ik mag niet vooroodelen hebben dat weet ik, maar ik weet zo onderhand wel hoe het gaat met nieuwe
ik was ook nieuwe toen jullie al 5 topics hadden en zie hier. Jullie zijn nog steeds niet van me af
Robin__ schreef:tassie schreef:wil wel actief meelullen, maar kan jullie niet bijhouden
Dan garandeer ik je
dat je het hier nooit vol gaat houden
Robin__ schreef:Felies_xx schreef:opzich vind ik dat dit wel een besloten groepje moet blijven..
We laten het gewoon open, en die nieuwe die komen toch niet tussen het groepje wat we hebben
verography schreef:Robin__ schreef:
ik was ook nieuwe toen jullie al 5 topics hadden en zie hier. Jullie zijn nog steeds niet van me af
Robin__ schreef:Felies_xx schreef:opzich vind ik dat dit wel een besloten groepje moet blijven..
We laten het gewoon open, en die nieuwe die komen toch niet tussen het groepje wat we hebben
Robin__ schreef:tassie schreef:wil wel actief meelullen, maar kan jullie niet bijhouden
Dan garandeer ik je
Dan garandeer ik je
Evatje schreef:Nouja dan ga ik maar 'ns iets zeggen.
Heb vandaag dus voor het eerst op mijn verzorgpony gereden, reed echt heerlijk.Nouja dat was 't wel.