Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xxxjanna schreef:AnikaTje schreef:Moeilijk om een bijrijder te vinden? Ik heb lang naar een bijridpaard/verzorgpaard gz!Omgekeerde wereld
Heb dit ook lange tijden gehad haha ;p
toch jammer dat dat dan langs elkaar heengaat
Rosannee_ schreef:ik ben de 2e oplossing die jullie zoeken![]()
omgeving hendrik ido ambacht, fietsafstand
eventuele bijdrage mogenlijk
maar wel raar dat zoveel mensen een bijrijder of verzorgster zoeken en zoveel mensen een verzorgpony..
xxxjanna schreef:Die bijdrage vind ik eerlijk gezegd ook niet altijd te begrijpen.
Dan doe je hartstikke je best voor die eigenaar&het beestje om hem zo goed mogelijk te verzorgen zonder dat je kan rijden ofzo, en dan moet je daar geld voor betalen??![]()
Beetje vreemd vind ik, want je helpt de eigenaar naar mijn idee alleen..
Narya schreef:xxxjanna schreef:Die bijdrage vind ik eerlijk gezegd ook niet altijd te begrijpen.
Dan doe je hartstikke je best voor die eigenaar&het beestje om hem zo goed mogelijk te verzorgen zonder dat je kan rijden ofzo, en dan moet je daar geld voor betalen??![]()
Beetje vreemd vind ik, want je helpt de eigenaar naar mijn idee alleen..
Zoveel mensen zijn er ook weer niet die een bijdrage vragen zonder dat je kunt rijden hoor. Afhankelijk van het soort paard en de accomodatie mag er wat mij betreft best een vergoeding tegenover staan, zolang het maar niet de spuigaten uitloopt, want sommige mensen betalen meer aan bijdrage dan ik aan inkomsten heb over een maand