Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Stukjes gestapt en wat gedraaft aan de longe,

maar ik zit 2 gaatjes korter dan op Viane,
Dus daardoor doe ik dat 

:

:

Want anders ga ik maar voor 1 uurtje en dat doe ik niet 

En biz is net zoals gewoonlijk weer lief 

. Eerst stond ie gewoon een beetje om zich heen te kijken, ging ik de bak even in, 1x met mn armen zo whuppaa de lucht in en daar ging Biggels

Vind jou en Biggels een mooie combi ook

Ging wel goed.. Morgenvroeg ga ik hoogstwaarschijnlijk weer dressuren omdat buitenrij maatje pas 's middags kan, en ik moet er 's morgens toch al heen, voor inentingen, en hoefsmid, dus dan ga ik maar meteen rijden. Want komende week begint pw week alweer, dus moet leren 

ik geloof er opzich wel in.. net ook weer zoiets vreemts op de fiets.. Als er iets vreemt's is met de lucht schuiven danielle en ik dat altijd op jet af.. (haar oude overleden pony) en boven ons was de lucht opengetrokken, dus ik zeg,. ik krijg nog een keer nachtmerries door dat dier van jou!

ben het niet helemaal eens met de gang van zaken nu

Ik bedoel, dat moet ik dan helemaal ALLEEN doen.. en daar heb ik niet zo'n zin in 

!
we zijn nou alles aan gaan pakken, normaal gesproken als er eten in dr bak lag stormde ze over je heen erheen, nu als je haar zegt vanaf de poetsplaats, Stal , Hoek. gaat ze netjes in haar hoekje staan wachten tot ze naar haar eten mag. en dat in nog geen 1,5 week voor elkaar gekregen
!
!

Dadelijk leren

..