Helleu. Ik was vandaag weer lekker vroeg uit. En in plaats van Viane te gaan rijden zijn we met Biggels even naar Vollenhove geweest, naar de manege.. Biggels is nu 3 en een paar weken geleden zadelmak gemaakt, daarna heeft ie een tijdje stil gestaan omdat Jessica der nog niet op mag vanwege der rug, maar goed.. Biggels daar even losgegooit zodat ie even zn energie kwijt kon, daarna zadel en hoofdstel en toen aan de longeerlijn. Heel rustig en langzaam opgestapt en hij was super braaf. Stukjes gestapt en wat gedraaft aan de longe, toen even langs de enge spiegel en daarna nog zonder longeerlijn gestapt Kon alleen even geen draffoto vinden. Heb er denk ik een kwartiertje op gezeten, lekker rustig dus Ohja. Ik druk mn hakken een beetje heel erg uit maar ik zit 2 gaatjes korter dan op Viane, op maatje veilig.. Dus daardoor doe ik dat
Wat een lieve foto ier die bij die spiegel Hij kan wel lekker uit zijn dak gaan zeg 't ziet er ook erg braaf uit als je erop zit
De zon schijnt lekker Vandaag hoefde ik niet naar school Want anders ga ik maar voor 1 uurtje en dat doe ik niet Dus ik was lekker vroeg bij Biz Heb even lekker buitengereden met Xenia en Vesra erbij Ook lekker een stukje gegaloppeerd waar het kon En biz is net zoals gewoonlijk weer lief Ben echt blij om hem te verzorgen, Zondag is er een reading op stal en de eigenaar van Biz doet biz ook Ben benieuwd of Biz ook nog is wat over mij zegt
Kat, Nu ik eroverna denk is een reading ook niet iets voor pebbels ? En dan kijken wat er zo dwars bij haar zit.. Misschien kom je dan wat te weten ? Ik heb namelijk wel een goeie ervaring ermee
Klinkt leuk Fem! Ik vind readings altijd apart om te lezen, weet ook niet wat ik er van moet denken..
Haha ja hij ging behoorlijk tekeer . Eerst stond ie gewoon een beetje om zich heen te kijken, ging ik de bak even in, 1x met mn armen zo whuppaa de lucht in en daar ging Biggels
Ier: Wat een mooierd, zeg! Die foto bij de spiegel
B wordt aan het begin van volgend jaar, ook ingereden Dus ben benieuwd
Famm: Leuk dat je hebt buitengereden Ik zat binnen in een schoolgebouw
Net lekker gereden met Verona Ging wel goed.. Morgenvroeg ga ik hoogstwaarschijnlijk weer dressuren omdat buitenrij maatje pas 's middags kan, en ik moet er 's morgens toch al heen, voor inentingen, en hoefsmid, dus dan ga ik maar meteen rijden. Want komende week begint pw week alweer, dus moet leren
Ier, 't is ook leuk.. Ik wist eerst ook niet wat ik ervan moest geloven maar een tijd geleden was het ook al bij ons op stal En hebben 2 verzorgpony van mij aan mee gedaan (Amarat en Vesra).. En alles wat ze zij wat ze echt niet kon weten. Had ze goed Dus ik geloof hier wel in, en vind het ook erg knap
Dirkje, Leuk dat Balouna dan ingereden wordt Ga jij dat doen ? En fijn dat het rijden op verona lekker ging
Ik heb net van 6 tot 9 gewerkt en de tijd vloog voorbij 't was gezellig en lekker druk
Fem, het is wel iets om te proberen ik geloof er opzich wel in.. net ook weer zoiets vreemts op de fiets.. Als er iets vreemt's is met de lucht schuiven danielle en ik dat altijd op jet af.. (haar oude overleden pony) en boven ons was de lucht opengetrokken, dus ik zeg,. ik krijg nog een keer nachtmerries door dat dier van jou! Danielle haar antwoord: tja,, of dromen dat fursela erbij zit ..
Daar begon ik over na te denken en toen ik alleen fietsen zag ik dat het boven mij nogsteeds meetrok, en naar de plaats waar danielle woont, dus heel zachtjes fluister ik fursela.. en toen trok er echt een rondje open recht boven me, met daarin 1 ster.. dus ik kijk eromheen.. geen ander sterretje aan de lucht te zien
blijft appart.. of bijgeloof
ziet er netjes uit ier
Dirk @ succes met je proefwerken!
Ik denk niet dat ik hier lang blijven zal ben het niet helemaal eens met de gang van zaken nu
Famm: Nee ik ga haar niet zelf inrijden Zoiezo, dat kan ik niet Ik bedoel, dat moet ik dan helemaal ALLEEN doen.. en daar heb ik niet zo'n zin in Ze wordt gewoon ingereden, en daarna ga ik haar rijden, ofzo.. En anders niemand
Fem, het is zeker een idee het aan haar voor testellen, maar zoals het nu gaat lijkt het me niet geheel nodig.
Pebbels gaat alles ZEER goed mee we zijn nou alles aan gaan pakken, normaal gesproken als er eten in dr bak lag stormde ze over je heen erheen, nu als je haar zegt vanaf de poetsplaats, Stal , Hoek. gaat ze netjes in haar hoekje staan wachten tot ze naar haar eten mag. en dat in nog geen 1,5 week voor elkaar gekregen !
Ook weer gelongeerd, aan touwhalster.. liep ze heerlijk ontspannen en waar je normaal kon skieen, liep ze nu rustig haar rondje en luisterde prima !