Anke schreef:Ja op een manege hoef je ook niet te mesten. Als ze moeten betalen is het net als op een manege.
Begrijp het dan, ze zoeken een gratis plek. Gaan voor de lusten en willen niet de lasten.
Nou dat valt hier wel mee ik rij op zaterdag van half 12- half 13 maar blijf tot ongeveer 5/6 uur om te vegen, mesten, losgooien, molen in en uit, voeren schoonmaken etc. Krijg hier geen geld voor ofzo ook geen voorrang of andere dingen gewoon puur om mijn ervaring te vergroten, nieuwe dingen te leren en vooral omdat het met alle vriendinnnen gewoon heel erg gezellig is! Dit heeft erg veel voordeel bij mijn verzorgpony aangezien ik het daar alleen doe en op de manege nog wel onder begeleiding (dingen zoals voeren enzo) ben de afgelopen jaren echt heel erg gegroeit sinds ik verzorgpony's heb veel meer verantwoordelijkheid, inzicht en passie ontwikkeld. Dus soms moet je iemand de kans geven om te groeien (in het begin ging het zéker niet vlekkeloos!) maar nu gaat het super! En ik heb het niet eens over het rijden